Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Τέλος δεν έχει


Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012


Τέλος δεν έχει



Κάθε σου λέξη όψη έχει και αφή
όμορφου τριαντάφυλλου ανοιγμένου
σαν έρωτας εσύ πλημμυρίδα ευωδιάς
σα γιασεμί που τοίχο σκαρφαλώνει
κάθε σου λέξη  νυστέρι είναι
λεπίδα κοφτερή οδύνης και ηδονής
ανεξίτηλα το σώμα χαρακώνει

ρέει το αίμα ποτάμι ολοπόρφυρο
σαν ύστατη ανάσα σαν ύστατη αφορμή
κάθε που βρέχεις με, κατακλυσμιαία
σαν έρωτας εσύ πλημμυρίδα βροχής
κάθε που καις σώμα και νου και ψυχή
γίνομαι για σε ιτιά κι αχόρταγα ποτίζομαι  

δεν έχει τέλος η δίψα μου ετούτη
δεν έχει τέλος ετούτη η αγάπη...
                                                      
                                                         11/11/11





Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012


Υπόσχομαι!



σ' αγαπούσα...















σ'  α  γ  α  π  ά  ω
               
θα σ' αγαπάω...
υ π ό σ χ ο μ α ι!


Σάββατο, 19 Μαΐου 2012


Η αγάπη έρχεται σε κύματα αδάμαστα



Ο δρόμος μου είσαι εσύ
σωστός ή λάθος πυρκαγιά ή πλημμύρα

αγαπάω κάθε τι σε σένα
κάθε όμορφο και κάθε άσχημο
κάθε πληγή και κάθε χαρά
το μαύρο σου και τ' άσπρο σου
αγαπάω τον αέρα που αναπνέεις 
και αυτόν που εκπνέεις αγαπάω
την αυλή που κοιτάς και τα λουλούδια που ανασταίνεις
τον ήλιο που σε ζεσταίνει και το σκοτάδι που σε τρέφει
αγαπάω αυτούς που δεν συμπαθείς 
και αυτούς που το χαμόγελό σου τους χαρίζεις
αυτούς που τους στρέφεις την πλάτη 
και αυτούς που αγαπάς αγαπάω
αγαπάω το χώμα που σ’ έθρεψε και το χώμα που πατάς
την θάλασσα που σε ταξιδεύει και τα κύματα που σε πνίγουν
το βουνό που σου δίνει ανάσες 
και του δρόμου σου τις λακκούβες αγαπάω
τις φλόγες που το σώμα σου ζεσταίνουν
και τις σκέψεις που το αίμα σου παγώνουν
αγαπάω τις αναβολές και τα όνειρά σου
αυτά που γεννήθηκαν και αυτά που σε πρόδωσαν
τα παιδιά που έχεις και τα παιδιά που έχασες αγαπάω
τις θυμωμένες φωνές και τις γλυκύτερες λέξεις
αγαπάω όλα όσα θέλεις και όλα αυτά που απεχθάνεσαι
την απλότητα του αγγίγματός σου 
και τη δύναμη της υπόσχεσής σου αγαπάω
ότι κρατάς καλά κρυμμένο μέσα 
και ότι αφήνεις ελεύθερο να πετάξει
τα λάθη που έχεις κάνει και τη σοφία σου αγαπάω
την παράδοσή σου μα και τη μάχη σου

και κοίτα, τι παράξενο αγάπη μου!
μέσα από τα μάτια σου αγάπησα και εμένα!





Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012


Στο αύριο




υ.γ. το τραγούδι αφιερωμένο στον άντρα της ζωής μου






Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2012


Οφειλή













Πάνω ο ένας κάτω ο άλλος
φτάνουμε στα έγκατα της γης
φωτιά ασίγαστη μας περιμένει
«ηττήθηκα» φωνάζω και πέφτω
μαζί μου και εσύ
καίγεται σήμερα η λύπη

το σώμα μου δώρο στα χέρια σου
σαν ταξιδεύεις στις φλέβες μου
σαν σκύβεις και φιλάς τους ώμους μου
η νύχτα ηττήθηκε
τόσο απλά τόσο όμορφα
                                                  
οφείλουμε υποσχέσου
οφείλουμε να γίνουμε αθάνατοι  
ο ένας για τον άλλον




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου