Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

ΟΤΑΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ






      

ΟΤΑΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ  ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ


Όταν  μιλώ για σένα  και για μένα  

για την αγάπη που  άνοιξε   ορμητικά    τα πέταλα της 

σαν τα μπουμπούκια  της μικρής τριανταφυλλιάς

στα ευωδιαστά   παρτέρια  της ψυχής μου

βλέπω  το  φως  να απλώνει   τα    δάχτυλά του σιωπηλά

πάνω από τα  σκοτεινά  μονοπάτια που ταξιδεύουν εντός  μου

χαρίζοντας   μου το όνειρό  να θέλω να πετάξω ψηλά

και   ας είναι τα πόδια μου  γερά δεμένα με το χώμα



Όταν μιλώ για σένα  και για μένα

για την αγάπη  που πρόβαλε  θριαμβευτικά

σαν την Πανσέληνο  στο μέσο  των άστρων

ακούω   γοργόνες να  ξυπνούν   γλυκά

και  τα τραγούδια  των δελφινιών

να συνοδεύουν    την άρπα της καρδιάς μου    

κι ας είμαι  ένας φτωχός ναυαγός

στην μέση του πουθενά


Όταν μιλώ για σένα και για μένα
για  την αγάπη που ωριμάζει ευλαβικά 
σαν τον λωτό κάτω από  τις  χρυσαφιές αχτίνες   του ήλιου 
νιώθω χιλιάδες λέξεις να ανασταίνονται μυστικά 
στα ακρογιάλια     της   φαντασίας   των ποιητών 

καινούργια τραγούδια  για  να πλάσουν 
αγγελιοφόρους   να τα κάνουν  της ομορφιάς των αγγέλων …

Βάσω  Μπρατάκη

                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου