Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

ΓΡΑΜΜΑ & ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.


Γράμμα με η χωρίς παραλήπτη....

26Μαΐ 2010






Η ζωη ειναι ολο επιλογες.
Δεν υπαρχει σωστο και λαθος φτανει να ξερεις οτι το παρελθον χτιζει το μελλον.
Μια σπιθα κανει φλογες και μια σταγονα βροχη.
Μια μονο επιλογη αλλαζει ολη την πορεια της ζωης μας.
Και σιγουρα δεν υπαρχει πεπρωμενο οσο εμεις παιρνουμε αποσπασματα απο το τραγουδι της ζωης.
Πεπρωμενο σημαινει απραξια στις αποφασεις.
Ο δρομος μου εισαι εσυ,σωστος η λαθος,πυρκαγια η πλημμυρα.
Εγω σε ψαχνω στα τραγουδια μου.
Σ'αυτα που βαζουμε στο δισκο της ζωης για να γινουμε σταρ της αγαπης.
Μαζι αλλα και χωρια θ'αγαπιομαστε για παντα......
...γινεται ν'αγαπας χωρις να εξαρτασαι???...
...γινεται ν'αγαπας χωρις να τρεμεις να μη χασεις???...
...γινεται ν'αγαπας χωρις να λαχταρας να σ'αγαπαει κι ο αλλος???...

Το να γραφω αυτα που νιωθω ειναι για μενα ταξιδι..Το ταξιδι ομως της επιστροφης η μηπως της φυγης??? Τα συναισθηματα μου χανουν την εννοια τους οταν γινονται λεξεις... Η μεταφραση χανει. Και η αληθεια ειναι οτι ποτε δεν ημουν ιδιαιτερα καλη στα λογια,τωρα ομως περισσοτερο.. Απλα μεγαλωνουν οι αμφιβολιες μου,γεννιουνται νεα ερωτηματικα και δε θελω αλλα. Ηδη ειναι πολλα. Θελω καθαρα πραγματα. Ξεκαθαρα. Ποια ειμαι? Ουτε εγω ξερω. Τι με χαλαει? Ουτε εγω ξερω.
Αληθεια,ποια και τι ειμαι??? Που χαθηκε ο εαυτος μου και ποτε???Αυτες οι ψυχρες λεξεις δεν μπορουν ν'αποτυπωσουν το μεσα μου. Κι οσο δε μπορω να τα βγαλω σωστα απο μεσα μου τοσο πιο πολυ νιωθω να χανομαι. Ποτε θα μαθω να μην τρεχω μακρια??? Να μην υποτασσομαι??? Δεν ειμαι πια παιδι. Αλλα ακομη και να 'μαι θα πρεπει επιτελους να μαθω ν α παιζω και με αλλους. Αν και μονον αν εγω επιδιωκω αυτο που ειμαι.. Αλλα αληθεια πως γινεται να επιδιωκω κατι που σιχαινομαι τοσο πολυ??? Αυτο φοβαμαι. Και να μη χασω το μυαλο μου. Αλλα οσο παει ολο και χανομαι πιο πολυ. Μπορω να πω πως παραλογιζομαι. Ισως γι'αλλη μια φορα να φοβαμαι υπερβολικα. Γι'αλλη μια φορα ν'αφηνω τις σκεψεις μου να με καταβαλουν.
Ισως φταιω κι εγω που δεν ειδα τοτε την πλανη. Που μπορεσα να πιστεψω πως εχω κι εγω το δικαιωμα να κανω κατι τετοιο. Αλλα ηρθε η μοιρα και μου δειξε απλα τη θεση μου. Μια θεση που εγω ειχα ξεχασει. Το ειχα ξεχασει κι αυτο ηταν η τιμωρια μου.Ετσι κι αλλιως ομως δεν μου αντιστοιχει κατι περισσοτερο. Δεν μου αξιζει γιατι εγω ημουν αυτη που προτιμησα ν α κρυφτω και να κρυψω την αληθεια. Γιατι αρνηθηκα να την κοιταξω καταματα κι επειτα να την πω. Κι εχασα. Εκατσα να περιμενω αυτο που ηξερα πως θα ερχοτα,μα δε θελησα ποτε να το αντιμετωπισω ουσιαστικα. Δε θελησα να δω ποσο δειλη ημουν τελικα μπροστα στην αληθεια. Προτιμησα να ξεχαστω παρα να αναδιοργανωθω.
Τωρα τα πραγματα θα ηταν διαφορετικα. Τουλαχιστον δεν θα χα τετοιο βαρος πανω μου. Οχι,δεν ηθελα να το μοιρασω στα δυο..απλα να απαλυνω την "αμαρτια". Να ξερω πως θα ταν διπλα μου. Μακαρι να ηξερε την αληθεια,μακαρι...
Ναι! Η ζωη εχει πικρη γευση...ΕΠρεπε να το ηξερα ως τωρα...



www.kazam.gr

Αγγίζεις την ψυχή μου και την κάνεις να πετάει........

22Μαΐ 2010

0





1. Όλα όσα θέλω..είσαι εσύ.

2. Μωρό μου,είμαι δική σου.

3. Μωρό μου είσαι μοναδικός.

4. Είναι απολαυστικό να μοιράζομαι την καρδιά μου μαζί σου.

5. Η ζωή μαζί σου,είναι σαν όνειρο που βγαίνει αληθινό.

6. Όλα πάνω σου με τρελένουν.

7. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα.

8. Όποτε σε σκέφτομαι,χαμογελάω.

9. Δεν μπορώ να αντισταθώ στο sex απήλ σου.

10. Ούτε που φαντάζεσαι πόσο ευτυχισμένη με κάνεις.

11. Δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εσένα.

12. Μ'αρέσει να είμαι ο εαυτός μου όταν είμαστε μαζί.

13. Ζω για σένα.

14. Σε χρειάζομαι πλάι μου.

15. Είσαι ο θησαυρός μου.

16. Απ'την πρώτη στιγμή μου έκλεψες την καρδιά.

17. Θέλω να σε κρατήσω για πάντα.

18. Σε θέλω.

19. Είμαι χαμένη χωρίς εσένα.

20. Είμαι ένα τίποτα χωρίς εσένα.

21. Είμαι δική σου για πάντα.

22. Είμαι δική σου κορμί και ψύχη.

23. Η καρδιά μου κτυπάει για σένα.

24. Η ζωή μου ξεκίνησε...τη μέρα που σε γνώρισα.

25. Τίποτα δεν έχει σημασία όσο σ'έχω στην αγκαλιά μου.

26. Πάρε με...είμαι δική σου.

26. Ο ήλιος είναι πάντα λαμπερός όταν είμαι μαζί σου.

27. Σε θαυμάζω.

28. Είσαι τόσο πολύτιμος για μένα !!

29. Μου έκανες μάγια που δεν μπορούν να λυθούν.

30. Είσαι στο μυαλό και στην καρδιά μου.

31. Με γεμίζεις με φλεγόμενες επιθυμίες.

32. Μου χεις κλέψει την καρδιά.

33. Κρατάς το κλειδί της καρδιάς μου.

34. Με εμπνέεις.

35. Με έχεις κάνει καλύτερο άνθρωπο.

36. Με έχεις ολοκληρώσει.

37. Είσαι όλος ο κόσμος για μένα.

38. Έχεις συνταράξει τον κόσμο μου.

39. Είσαι πάντα στη σκέψη μου.

40. Έχεις κάψει την καρδιά μου.

41. Είσαι ο καλύτερος.



42. Έχεις κάνει τον κόσμο μου άνω-κάτω.

43. Το άρωμά σου με εξιτάρει.

44. Θα είσαι ένα κομμάτι της ζωής μου για πάντα.

45. Είσαι αυτό που ευχόμουν πάντα.

46. Είσαι τα πάντα για μένα.

47. Είσαι ο παράδεισός μου.

48. Είσαι ο άγγελός μου.

49. Είσαι ο ένας και ο μοναδικός.

50. Είσαι ο λόγος που ζω.

51. Είσαι το φως της ζωής μου.

52. Είσαι η αιωνιότητά μου.

53. Είμαι στον παράδεισο κι είμαι ακόμη ζωντανή.

54. Είσαι ο αέρας που αναπνέω.

55. Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά όταν είσαι κοντά μου.

56. Αγγίζεις την καρδιά μου μ ένα χαμόγελό σου.

57. Αγγίζεις την ψυχή μου και την κάνεις να πετάει.

58. Ανυπομονώ να κοιμηθώ για να σε ονειρευτώ.

59. Άγγιξέ με,κράτησέ με,φίλησέ με.

60. Happy Valentine's Day...αγαπημένε μου.

61. Έχω ξεχάσει που ξεκινάς εσύ..και που τελειώνω εγώ.

62. Θα θελα αυτή η στιγμή να κρατήσει για πάντα.

63. Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό για μένα..από εσένα.

64. Θα πέθαινα για σένα.

65. Σε σκέφτομαι κάθε στιγμή.

66. Είσαι στα όνειρά μου.

67. Δεν έχω δει ποτέ τον κόσμο τόσο όμορφο , όπως τον βλέπω μέσα απ΄τα μάτια σου.

68. Κανείς δεν είναι όμοιος με σένα.

69. Έχεις ένα κομμάτι της καρδιάς μου.

70. Που θα μπορούσα να είμαι,χωρίς εσένα στο πλάι μου;

71. Χωρίς εσένα η καρδιά μου πονάει.

72. Έχω μάτια μόνο για σένα.

73. Είσαι στο αίμα μου.

74. Είσαι η απάντηση στις προσευχές μου.

75. Φώναξέ με οποιαδήποτε ώρα....μέρα ή νύχτα.

76. Το έκανα γιατί αξιζεις το καλύτερο.

77. Μου κόβεις την ανάσα.

78. Κανένας δεν μπορεί να με κάνει να αισθάνομαι , όπως εσύ.

79. Είσαι το φώς της ψυχής μου.

80. Οι καρδιές μας κτυπούν σαν μία.

81. Σ'αγαπώ.



www.hiphop.gr


Σ'αγαπώ

14Μαΐ 2010

0

Μωράκι μου,
loveΣου γράφω αυτό το γράμμα στο πάτωμα, για να μπορώ να βλέπω γύρω μου όλα τα δικά μας πράγματα που σε φέρνουν νοσταλγικά, ρομαντικά, αισθησιακά στο μυαλό μου. Στο μυαλό μπαινοβγαίνουν σκέψεις και αναμνήσεις, όνειρα, όνειρα που έκανα μικρή και μαζί σου τα νιώθω για πρώτη φορά. Νιώθω ότι αυτό που κάποτε ήταν για μένα φαντασία απλησίαστη, αυτό που σαν μικρό παιδί έμοιαζε αδύνατο, αυτό που θα με έκανε να νιώσω ότι όλος ο κόσμος είναι δικός μου.τότε δεν ήξερα πως λεγόταν, ήξερα απλά ότι υπήρχε. Και δεν είναι τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από τον έρωτα, τον απόλυτο έρωτα. Εσύ μου πρωτοέμαθες τι σημαίνει, εσύ μου έδειξες τον δρόμο για να καταφέρω να τον βρω.
Από τη πρώτη στιγμή που σε είδα, ακόμα έχω στο μυαλό μου το πρώτο βλέμμα, τότε που νόμιζα ότι κάπου σε είχα ξαναδεί(τώρα κατάλαβα που, στα όνειρα μου) έως το τελευταίο μας φιλί.πάντα σε αγαπούσα. Ποτέ δεν έχω πάψει να σε αγαπάω.
Σου γράφω αυτό το γράμμα και ήδη έχω βουρκώσει. Μπροστά στο κρεβάτι θυμάμαι «εκείνη» τη φορά που κάναμε έρωτα. Τότε που είχα βάλει τα κλάματα, ενώ εσύ έμπαινες με πάθος στο κορμί μου. Τότε που κατάλαβα ότι όλα όσα αισθανόμουν δεν ήταν ενθουσιασμός. Ήταν η ζεστασιά σου μέσα στην καρδιά μου, ήταν το κορμί σου που γινόταν ένα με το δικό μου. Ήταν η απόλυτη ευτυχία, έτσι όπως λίγοι άνθρωποι στη γη έχουν την τύχη να τη ζουν. Και όταν είμαι μαζί σου, αισθάνομαι ότι ανήκω σε αυτούς τους λίγους. Με κάνεις να αισθάνομαι μοναδική, σαν το ηλιοβασίλεμα που χαζεύαμε αγκαλιά στη Σαντορίνη, όταν ερχόταν το ξημέρωμα και δεν νυστάζαμε, γιατί θέλαμε να ζήσουμε όλη τη στιγμή.
Σ΄αγαπώ γι' αυτό που είσαι, σε αγαπώ γι' αυτό που είμαι εγώ όταν είμαι μαζί σου, σ' αγαπώ γιατί μέσα από εσένα ανακάλυψα εμένα. Σ΄αγαπώ έτσι όπως είσαι, μην αλλάξεις ποτέ.

Με πολλή ζεστή και αισθησιακή αγάπη,
το νερατζάκι σου


www.lovepoint.gr

ΓΙΑ ΣΈΝΑ ΠΟΥ ΑΓΆΠΗΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕΤΊ

12Απρ 2010

0





Ποτέ στη ζωή μου, δεν είχα φανταστεί ότι θα μπορούσα να αγαπήσω τόσο πολύ έναν άνθρωπο. Δεν ήταν η πρώτη ματιά, αλλά ένα εκατομμύριο μικρές λεπτομέρειες, που έκαναν το κάθε δευτερόλεπτο μαζί σου ξεχωριστό.
Πολλές φορές γελάσαμε, κλάψαμε, θυμώσαμε, αλλάξαμε. Από τότε που η αγάπη μας δυνάμωσε και δεν ήταν κάτι το συνηθισμένο αλλά κάτι το διαφορετικό, κάτι το αλλιώτικο. Σου προσέφερα απλόχερα την αγάπη μου, μοιράστηκα μαζί σου, τις σκέψεις μου και τα προβλήματα μου και δε δίστασα να σου εκφράσω τα συναισθήματα μου.
Εσύ, τους έδωσες αξία και μου έδειξες πόσο ωραία μπορεί να είναι η ζωή. Περάσαμε από πολλές δοκιμασίες και στεναχώριες όμως η αγάπη μας άντεξε! Μαζί σου έμαθα να εκτιμώ αυτό που έχω.
Τώρα πια ξέρω, μια αγκαλιά κι ένα χαμόγελο, είναι αρκετά να με κάνουν να νιώσω υπέροχα, μοναδικά!
Κι αν ποτέ οι καιροί αλλάξουν, αν ποτέ συμβεί κάτι ανάμεσά μας, θα μας μείνουν οι αναμνήσεις. Σε αγαπώ με όλη την έννοια της λέξης. Σε έχω ανάγκη. Πραγματικά σε χρειάζομαι περισσότερο από ποτέ. Σε παρακαλώ μη με αφήσεις ποτέ!

Είδα χθες το βράδυ ένα όνειρο, ονειρεύτηκα πως περπατούσα στην αμμουδιά μαζί σου. Και ψηλά στον ουρανό φωτίζονταν αστέρια που στη μέση είχαν χαραγμένα τη λέξη, σ' αγαπώ. Ένα αστέρι έπεσε από τον ουρανό και βούτηξε στο απέραντο γαλάζιο, ξαφνικά η θάλασσα γέμισε με αγάπη και το κάθε κύμα που έσκαγε στην αμμουδιά άφηνε χαραγμένη πάνω στην άμμο τη ...;λέξη ...; σ' αγαπώ!!!
Τότε σε κοίταξα στα μάτια και σου είπα ότι αυτή η αγάπη που απλώνεται μπροστά σου είναι η αγάπη που νιώθω για 'σένα.
Αγάπη μου, καρδιά μου, ζωή μου... Χωρίς να το ξέρεις μου άλλαξες την ζωή. Από τότε που σε γνώρισα τίποτα δεν είναι όπως πριν. Ο χρόνος μετράει με αναφορά εσένα, η ζωή μου κυλάει με αναφορά εσένα. Η καρδιά μου χτυπάει στους ρυθμούς σου. Αν με ρωτήσεις πότε άρχισαν όλα θα σου πω δεν ξέρω, μια στιγμή, ένα κοίταγμα και ο χρόνος σταμάτησε.
Δεν ξέρω τι σημαίνω για 'σένα, αν σημαίνω κάτι, ίσως δεν το μάθω ποτέ, για 'μένα όμως θα έχεις πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, γιατί  όλα αυτά που σου γράφω είναι όλα αυτά που αισθάνομαι. Σε ευχαριστώ για όλα αυτά που σημαίνεις για 'μένα
Θα γεμίσω το κρεβάτι σου με ροδοπέταλα... Ίσως έτσι νιώσεις τη δροσιά της ζωής. Θα ανοίξω στα κλεφτά τα παντζούρια... Να περάσουν οι ηλιαχτίδες του ηλίου και να ζεστάνουν το ωραίο σου πρόσωπο, θα ανοίξω και τα παράθυρα έτσι ώστε ένα γλυκό αεράκι να σου χαϊδέψει τα μεταξένια σου μαλλιά.
Θα σου τραγουδήσω κιόλας για να έχεις ένα αγγελικό πρωινό ξύπνημα και ίσως το βραδάκι σου πω ένα παραμύθι και αν είμαι τυχερή ίσως σε πάρει ένας γλυκός ύπνος στην αγκαλιά μου.
Είναι ένα όνειρο...! Που ίσως δεν πραγματοποιηθεί ποτέ.
Τουλάχιστον  στα όνειρα μου θα είσαι μόνο δικός μου.
Μέσα απο την αχτίδα των ματιών σου έδινες φως στις σκοτεινές μέρες της ζωής μου. Το χάδι της φωνής σου τροφή για μένα, τα χείλη σου ανάσα και αέρας. Πίστευα πως δεν ζούσα μέχρι να σε γνωρίσω, ένα άψυχο σώμα χτυπημένο από της ζωής τα κύματα. Ήρθες εσύ όμως αγάπη μου και γνώρισα τη ζωή. Κάθε στιγμή μαζί σου, στιγμή ξεχωριστή, στιγμή μοναδική.
Πόσες φορές θυμώσαμε, κλάψαμε, αλλάξαμε και γελάσαμε!! Ποτέ όμως δεν αρνήθηκα το σ' αγαπώ μου... Ποτέ δεν σε έβγαλα από την καρδιά μου. Η αγάπη μας δυνάμωνε, γινόταν αλλιώτικη, διαφορετική. Μοιράστηκα μαζί σου τις σκέψεις μου, τα προβλήματα μου, τις ανησυχίες μου... Τα απέραντα συναισθήματα μου για σένα.
Πίστεψα σε σένα, στην αγάπη σου, στην λατρεία σου... Πίστεψα στο όνειρο που πλάσαμε μαζί.
Ένα όνειρο φτιαγμένο από λουλούδια, ήλιο και απέραντη αγάπη. Ένα όνειρο γεμάτο φλόγα και πάθος. Τώρα που είσαι ζωή μου... όνειρο μου... Να μπορούσα να σου δώσω ένα χάδι από μέλι να γλυκάνω τις πληγές σου... Αχ! και να μπορούσα! Να μπορούσα να γίνω αγέρας να 'ρθω κοντά σου, να φυσήξω δυνατά και να διώξω όλες τις άσχημες σκέψεις που σε βασανίζουν...
Θα είμαι όμως πάντα πλάι σου, όταν γελάς, όταν κοιμάσαι, όταν κλαις! Θα είμαι εκεί να σκουπίζω τα δάκρυα σου... Θα το νοιώσεις!

Σ' ΑΓΑΠΩ!!!!!!!
www.lifo.gr/blogs/ekptwtos aggelos/19600

... Ερωτικό γράμμα...

10Απρ 2010

1





Αγάπη μου,
είναι πολλές οι φορές που προσπάθησα να σου γράψω ένα γράμμα και ακόμη περισσότερες αυτές που το σκέφτηκα αλλά ποτέ δεν το κατάφερα. Απόψε όμως νοιώθω αφόρητη την ανάγκη να ολοκληρώσω αυτήν μου την επιθυμία.
Άλλες φορές σκεφτόμουν πως ίσως σου φανεί γελοίο, άλλες παιδιάστικο. Ξεκινούσα, σου έγραφα κάποια πράγματα, συναισθήματα εκφρασμένα με λέξεις απωτυπωμένες σ' ένα χαρτί.. 'Ενα χαρτί γεμάτο μουντζούρες, διορθώσεις, πολλές αράδες μουσκεμένες με τα δάκρυα μου κι οι περισσότερες να χορεύουν με τον ρυθμό της καρδιάς μου που χτυπούσε τόσο δυνατά που νόμιζα πως θα μου σκίσει τα στήθια... Αμέτρητες φορές αντίκρυσα σχισμένες σελίδες στο πάτωμα, άλλες κρατούσα φυλαχτό μες το τετράδιο... Απόψε την βρίσκω την δύναμη... την δύναμη να το τελειώσω και να σου το στείλω...
Δεν φοβάμαι πια... Μην με παρεξηγήσεις... Δεν φοβάμαι να σου δείξω το πόσο σ' αγαπάω. Δεν φοβάμαι να σου ανοίξω την καρδιά μου. Είναι δική σου άλλωστε εδώ και πολύ καιρό. Ήρθε η ώρα να μάθεις τι κρύβει μέσα της. Δεν φοβάμαι πως ίσως αυτά που θα δεις θα σε διώξουν μακριά μου...
Ίσως και να μην έχουν κανέναν ειρμό, καμία συνέχεια αυτά που σου γράφω. Δεν έχει και πολύ σημασία. Η καρδιά είναι ένα μυστήριο όργανο. Δεν εκφράζεται πάντα όπως θα θέλαμε. Δεν ακολουθεί νόμους και κανόνες. Εξάλλου σκέφτομαι πως δεν διαγωνίζομαι δα και στις πανελλαδικές για να 'χει το κείμενο δομή, διάρθρωση και κατανόηση. Σκοπός του είναι να εκφράσει όλα όσα νοιώθω... ακριβώς όπως τα νοιώθω και μου έρχονται να σου τα πω... Γράφω και στο μυαλό μου έρχονται οι στίχοι από ένα τραγούδι που μου είχες αφιερώσει κάποτε... ''Σου γράφω πάλι από ανάγκη η ώρα 5 το πρωί... Το μόνο πράγμα που 'χει μείνει όρθιο στον κόσμο είσαι 'συ...''
Θυμάσαι στην Χαλκίδα όταν ήμασταν που σου είχα ζητήσει κάποια στιγμή θέλοντας να μαθαίνω καινούρια πράγματα για σένα να μου γράψεις κάτι ο,τιδήποτε για να δω τα γράμματα σου; Τι απέγινε εκείνο το χαρτάκι; Τι μου είχες γράψει; Ούτε που θυμάμαι... Το μόνο που μου έχει μείνει είναι το χαμόγελο σου όταν το πήρα στα χέρια και το χάζευα.
Τώρα μπορείς να δεις και συ τα δικά μου. Το ξέρω θα σου αρέσουν. Το είχα από μικρή αυτό. Όποιος διάβαζε κάτι που έγραφα εντυπωσιαζόταν περισσότερο από τον γραφικό μου χαρακτήρα παρά από αυτά που έγραφα. Κι ήμουν σε δίλημμα αρχικά... Να γράψω όλα αυτά που νοιώθω με άσχημα βιαστικά γράμματα για να προσέξεις όλα αυτά που σου λέω ή να τα γράψω όμορφα με τον φόβο μην μείνεις στα όμορφα γράμματα αντί στα όμορφα λόγια; Δεν μπορώ όμως παρά να είμαι πέρα ως πέρα ανοιχτή σε όλα απεναντί σου και το δίλημμα μου λύθηκε. Άλλωστε, είμαι σχεδόν σίγουρη πως στο τέλος θα σου μείνουν όλα αυτά που θέλω να σου πω και κρύβονται πίσω από τις λέξεις και τα γράμματα. Έτσι δεν είναι αγάπη μου;
Και είναι αρκετές οι στιγμές που μου το έχεις πει... Ανοίγομαι περισσότερο κι εκφράζομαι καλύτερα όταν στα γράφω παρά όταν στα λέω... Μπορεί προς το παρόν να μην σε ικανοποιεί τόσο αυτό αλλά κάνε υπομονή καρδιά μου και όλα θ' αλλάξουν. Με τον καιρό θα πετύχω να το καταφέρνω εξίσου καλά και στα δύο και στον γραπτό και στον προφορικό λόγο.
Φαντάζομαι, όταν θα πήρες στα χέρια σου αυτό το γράμμα η έκπληξη σου θα ήταν μεγάλη... Το πιθανότερο να μην είχες ξαναλάβει και ερωτική επιστολή και να σε έκανε να αισθανθείς κάπως... Το αποτέλεσμα ελπίζω να με δικαιώσει όμως και αυτή η κίνηση μου να σε ευχαριστήσει. Δεν φοβάμαι όμως πια... Δεν φοβάμαι να γίνω ρομαντική... Δεν φοβάμαι να κάνω πράγματα για σένα... Και ξέρω πως οι εκπλήξεις σου αρέσουν. Και σε ποιόν δεν αρέσουν εξάλλου; Και σε ποιόν δεν αρέσει να νοιώθει πως υπάρχει κάποιος στον κόσμο που τον αγαπά και τον σκέφτεται και που θα έκανε τα πάντα για να είναι ευτυχισμένο το ταίρι του;
Και για μένα το ταίρι μου είσαι εσύ καρδιά μου. Κάποιες στιγμές μπορεί να σκεφτόμουν ότι σε γνώρισα αργά... Αλλά δεν είναι έτσι... Ποτέ δεν είναι αργά για να γνωρίσεις την πραγματική και παντοτινή ευτυχία. Και είμαι ευλογημένη που μπόρεσα να την γνωρίσω στα μάτια σου. Και να σκεφτείς πως ούτε που ήξερα πως υπήρχε... Ούτε που το φανταζόμουν... Ούτε που την περίμενα... Ούτε που την έψαχνα... Ούτε που το πιστεύω ώρες ώρες πως μου χτύπησε την πόρτα. Και γι αυτό δεν είμαι απλά τυχερή. Είμαι ευλογημένη μάτια μου. Γι αυτό σου λέω πολλές φορές πως όλα αυτά που ζω μαζί σου νοιώθω πως είναι όνειρο, πως είναι παραμύθι.
Όταν κοιτώ στα μάτια σου χάνομαι. Βυθίζομαι μέσα τους. Όταν σε αγγίζω λιώνω. Όταν μου λες το αγάπη μου νοιώθω έναν κόμπο να κατεβαίνει στο στομάχι μου. Όταν σε φιλάω σβήνω. Όταν γινόμαστε ένα μου κόβεται η ανάσα. Όταν σε έχω δίπλα μου το κορμί μου ηλεκτρίζεται. Όταν μου λείπεις πονάω. Όταν σε σκέφτομαι ένα χαμόγελο φωτίζει το πρόσωπο μου. Όταν σε αντικρύζω δεν μπορώ να κρατηθώ μακριά σου. Όταν γεμίζω από ευτυχία κλαίω. Όταν σε χάνω χάνομαι.
Διάβασε πίσω από τις λέξεις καρδιά μου... Διάβασε με... Άκουσε με... Νοιώσε με... Είμαι εδώ και σ' αγαπώ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ... Άγγιξε με... Φίλα με... Αγκάλιασε με... Σε χρειάζομαι... Ποτέ δεν περίμενα να ζήσω κάτι τέτοιο... Ποτέ δεν περίμενα να μάθω τι πάει να πει έρωτας... Έρωτας πέρα απο κάθε λογική, πέρα από κάθε όριο, πέρα από κάθε φαντασία...
Κάποια στιγμή μου είχες πει ότι σε ρώτησαν τι το ξεχωριστό έχεις βρει σ' αυτήν την γυναίκα που την κάνει να διαφέρει από τις άλλες και σ' έκανε να κολλήσεις τόσο πολύ μαζί της. Εμένα δεν μου το ρώτησε κανείς. Δεν μου το ρώτησες καν εσύ... Όμως θα πρέπει να το ξέρεις... Τι το ξεχωριστό έχεις εσύ και μ' έκανες να σ' αγαπήσω τόσο πολύ ώστε να χτίσω τα όνειρα μου γύρω από εσένα...
Κατάφερες τόσα πολλά μέσα σε τόσο λίγο. Πριν σε γνωρίσω δεν ήξερα τον εαυτό μου. Έβλεπα αυτό που ήθελαν οι άλλοι από εμένα. Ήρθες εσύ και μέσα από τα μάτια σου γνώρισα ποια πραγματικά είμαι και μέσα από την αγάπη σου με αγάπησα. Είδα τις αρετές, την ομορφιά, τα χαρίσματα και τα ελαττώματα μου...
Αυτό είναι αγάπη μου... αυτό. Μαζί σου ξαναγεννήθηκα. Μαζί σου άρχισα να ζω. Δεν είμαι 28 χρονών. Η ηλικία μου μετριέται σε μήνες.... Σε μήνες 9... Εσύ είσαι το φως στη ζωή μου εσύ και το σκοτάδι μου...
Εσύ είσαι η ζωή μου όλη, ψυχή μου...


...Αγάπη μου...
 


www.akazoo.gr/Forum/Forum.aspx?node=forum&g=posts&t=6117

Η ανατολή της δύσης μου..

01Απρ 2010

0

AG_4696.jpg
Κάποτε μου είπαν για την ομορφιά του ήλιου..
για την ανατολή.. μα εμένα πάντα με μάγευε η δύση...
έτσι όπως έσβηνε στην άκρη της θάλασσας με τα πιο όμορφα
χρώματα...με ταξίδευε σε μέρη που δεν γνώρισα...μα..
σήμερα είδα την ανατολή στα μάτια σου...
σήμερα με πήγες εκεί που πάντα ήθελα να πάω...
κι ας μην ήσουν συνεπιβάτης στο όνειρο...
σημερα ήσουν ότι θα είσαι πάντα για μένα...
η ανατολή της δύσης μου...ψυχή μου...


Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2008

depi.pblogs.gr

Σ'ΑΓΑΠΩ.... Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2009 10:41 μμ

28Μαρ 2010

0






Σ' αγαπώ ...;γιατί είσαι το άλλο μου μισό !
Σ' αγαπώ ...;είμαι έτοιμη να κάνω θυσίες !
Σ' αγαπώ ...;.γιατί σε νοιάζομαι , ενδιαφέρομαι για σένα!
Σ' αγαπώ ...;.γιατί θέλω να είμαι συνεχώς κοντά σου!
Σ' αγαπώ ...;και θα είμαι εκεί, κάθε στιγμή που με χρειάζεσαι!
Σ' αγαπώ ...;χωρίς ανταλλάγματα!
Σ' αγαπώ ...;και δεν θέλω να αλλάξεις, μου αρέσεις έτσι όπως είσαι!
Σ' αγαπώ ...;..έτσι χωρίς όρους ...;χωρίς σύνορα ...;.χωρίς τα πρέπει και τα γιατί!
Σ' αγαπώ ...;.γιατί δίνεις ζωή στην ζωή μου !
Σ' αγαπώ ...;.και δεν έχω αλλά λόγια να στο πω, να σου το εκφράσω ...;.παρά μόνο να ...; νιώθω , νιώθω ότι πιο πολύ σ' αγαπά η καρδιά μου

olaautapoueixastomyalo.blogspot.com

Στο ρυθμό της βροχής.....

16Μαρ 2010

0

Ημ/νία: 14-09-2004
Ώρα:     13:05




Κοιτάζω έξω πάλι το γκρίζο της βροχής.
Κι ο ήχος της ...;. ποτέ απαλός και ποτέ δυνατός ...;
Και η ψυχή μου ...;παράξενο ??? εναρμονίζετε μαζί της.
Μελαγχολικός μα και γλυκός που είναι ο καιρός!
Έτσι όπως νιώθει η καρδιά μου έχει αφεθεί στο ρυθμό της βροχής.
Ακολουθεί την κάθε δακρυσμένη σταγόνα που κυλά απαλά, πέφτει στη γη και χάνετε.
Μη καρδιά μου ...; ...;. Μην αφεθείς να σε πάρει μαζί της ...; μη χαθείς ...;.
Μείνε εδώ.
Ίσως κάποιος ...;..κάποια στιγμή σε χρειαστεί.
Βρες τη δύναμη ...;.
Ίσως κάποια στιγμή να έχει ανάγκη τον χτύπο σου.
Ίσως χρειαστεί κάπου να στηριχτεί ...; ...; ...; ...; ...;.
Ίσως.
Μείνε καρδιά μου.
Μην πας με τη σταγόνα της βροχής ...;.. μη χαθείς.
Παράξενα που νιώθω ...;..
Πόσο θα ήθελα να ήμουν μια σταγόνα ...; ...;κι ας χαθώ!


ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ

ΝΙΚΗ



ETΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ....*ΣΤΟΚ...!!!

Mια καληνύχτα....

16Μαρ 2010







Ήθελα απλά να σου πω μια καληνύχτα ...;. Μα δεν θα την ακούσεις.
Ήθελα ν'αφησω ένα φιλί στην άκρη των χειλιών σου ...;
Μα δεν θα το νιώσεις.
Ήθελα ν' αγγίξω τα μαλλιά σου ...;. Να χαθώ στο βάθος των ματιών σου,
Να περπατήσω πλάι σου σ' ένα καταπράσινο δάσος.
Μα χάθηκε το φως του ήλιου και σκοτείνιασαν τα φυλλώματα του δάσους ...;.
Δεν βλέπω στο σκοτάδι το χρώμα των ματιών σου.
Δεν νιώθω την παρουσία σου δίπλα μου ...;. Τεραστία η απόσταση μακραίνεις και πως
Ν' αφήσω ένα χάδι στα μαλλιά?
Δεν θ' ακούσεις την καληνύχτα ...;.
Δεν θα νιώσεις το φιλί ...;.
Δεν θα δεις το δάκρυ απ τα δικά μου μάτια.
Μα θα δώσω στον αέρα μιαν ευχή, με την ελπίδα να τη φέρει κοντά σου.
Όπου κι αν είσαι, άγγελε μου
Να χτυπά η καρδιά σου με το σωστό ρυθμό, ένα χαμόγελο να είναι χαραγμένο στα χείλη σου.
Κι όταν κοιμάσαι τα ποιο όμορφα όνειρα να ταξιδεύουν μέσα στα μάτια σου.
Όνειρα για ότι όμορφο θα έρθει στη ζωή σου!
Κι όταν ξυπνήσεις καρδιά μου, όλα να είναι αληθινά ...;. Θα εύχομαι γι' αυτό , θα προσεύχομαι για σένα.

Καληνύχτα. Σ' αγαπώ.

Απο μένα ...Για σένα...




Ακανονιστος ο χτυπος της καρδιας μου,
ακολουθει το χτύπο της δικης σου.
Δεν θα μπορουσε να είναι διαφορετικα.
Χτυπα για σενα!
Ταξιδευει η σκεψη μου, τυλιγετε γυρω από σενα,
χανετε μεσα στο φως των ματιων σου.
Το φως που ειδα να παραμεριζει το σκοταδι και να ...
Το καταπρασινο δασος, γεματο με το χρυσαφι φως του ηλιου
να διωχνει τις σκιες!

Και περπατησα διπλα σου, αγγιξα τα μαλλιά ,
ενιωσα τη ζεστασια της παρουσιας σου διπλα μου.
Ακουσα το χτύπο της καρδιας σου, ακουσα τον ηχο της φωνης σου!
Καρδιά μου ειμαι εδώ σ'αγαπω!


Nίκη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου