Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Άχραντη αγάπη μου φιλιά !!!!

Άχραντη αγάπη μου φιλιά !!!!

Άχραντη αγάπη μου φιλιά !!!!
***

Κοίτα με
κι άσε τα χείλη σου εκεί
Μες του έρωτα μου τα παλάτια
Μες των χειλιών μου τη ρωγμή
Άσε το στόμα σου να ανοίξει
Πόρτα ξανά στην ηδονή
Με τα φιλιά σου έρωτα πίνει
Θε μου η ψυχή κάθε στιγμή
Λάγνη μου αγάπη άγιο ποτήρι
Και απόψε κέρνα με κρασί

Πάνω στο στήθος μου άγγιξε με
Γυμνό κορμί μου αγγελικό
Κάθε μου κύτταρο άνοιξε μου
Έρωτα δως μου  σ αγαπώ
Ρόγες πορφύρα ετοιμασμένες
Να με μεθύσουν να μου πουν
Πόσο στα χείλη μου για μέρες
Αδημονούσανε να μπουν
Πάνω στη σάρκα μου αφημένες
Απ' τον ιδρώτα μου να πιούν

Έσκυψες πάλι στο λαιμό μου
Στης καρωτίδας τον παλμό
Μοίρας πνοή και ριζικό μου
Και μ έστειλες στον ουρανό
Πήρες ανάσα μου οξυγόνο
Μου 'δωσες  πίσω αναπνοή
Κάθε εισπνοή μου είναι δικιά σου
Καυτή του πόθου εκπνοή
Εγώ κι εσύ μαζί στο χρόνο
Άγγιξα πάλι τη ζωή

Πεντάγραμμο αισθήσεις πέντε
Του πάθους μας παρ' το κλειδί
Νότες οι στεναγμοί του πόθου
Να γράψουμε τη μουσική
Φόρα αφής το νυχτικό σου
Εσώρουχα σου της Σαγήνης
και χάρισε μου το χορό σου
αυτόν που το κορμί σου δίνεις
Βάλε με εκεί μες τ άρωμα σου
ζωγράφισε με στη στιγμή
εγώ να χάνομαι αγκαλιά σου
και συ να χάνεις την πνοή

Και ύστερα αν θες έλα μαζί μου
να τελειώσουμε ξανά
αυτό που ο έρωτας μας δίνει
και η ψυχή όλο ζητά
Και ύστερα θέ μου εμείς  μαζί
στο παραμύθι μας αντάμα
Που μας το χρώσταγε η ζωή!!
Και ο πλούτος μας θα είναι μόνο
εγώ κι εσύ σ ε μια αγκαλιά
και θα κερδίσουμε τον κόσμο
με του ερωτά μας τα Χρυσά

Άχραντη αγάπη μου φιλιά !!!!

***
27 Ιαν 2013
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου