Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Το δικός μας όνειρο . . .

Το δικός μας όνειρο . . .

Ματάκια μου όμορφα σε νιώθω δικό μου άνθρωπο , είσαι το στήριγμα μου στις καλές και στις δύσκολες στιγμές . Ο έρωτας μας είναι σαν ένα γλυκό παραμύθι όπου περνάμε στιγμές ηρεμίας ,
κοντά σου νιώθω την ανάγκη να εκφράζω αυτά που αισθάνομαι , δίπλα σου είμαι ευτυχισμένος δίχως να έχω απαιτήσεις , μου αρκεί να είσαι κοντά μου να ξέρω ότι είσαι καλά . Το ξέρω μερικές φορές ότι ίσως να γίνομαι κουραστικός αλλά αυτά που νιώθω για το μωράκι μου δεν μπορώ να τα κρατήσω μέσα μου , κοντά σου νιώθω να ζω την κάθε στιγμή , καταλαβαίνω την αξία της αγάπης , νιώθω την καρδιά μου να φλέγεται από αγάπη , έχουμε δικαίωμα να ονειρευόμαστε και δεν μπορεί κανείς να μας το στερήσει αυτό , ο έρωτας μας είναι σαν μια γλυκιά μελωδία που αγγίζει το μέσα μας και ξυπνάει τις αισθήσεις μας .

Υπέροχο μυστικό μου , αυτό που ζω μαζί σου είναι κάτι το μοναδικό , το χαμόγελο σου μου φτιάχνει τη διάθεση , το συναίσθημα της ευτυχίας που με κατακλύζει είναι μαγευτικό και παρακαλώ να κρατήσει όσο το δυνατόν πιο πολύ , το ξέρω ότι όταν θα έρθει η ώρα που θα χάσω αυτή την ευτυχία θα πρέπει να μαζέψω τα κομμάτια της ψυχής και το ξέρω ότι ο πόνος θα είναι μεγάλος , πάντως το μόνο που με νοιάζει τώρα είναι αυτές οι στιγμές ονείρου να κρατήσουν όσο πιο πολύ γίνεται .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου