Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Κι αν....Της ψυχής ονειροχρώματα 2.88 min. | 4.9344263 user rating | 39018 views


Κι αν....Της ψυχής ονειροχρώματα

2.88 min. | 4.9344263 user rating | 39018 views




Κι αν....Της ψυχής ονειροχρώματα Κείμενο : Ιωάννα Μουσική : Σπανουδάκης Σταμάτης Soundtrack ταινίας .. Άντε γειά (το κείμενο είναι κατοχυρωμένο)

  1. πολυ ομορφο μπραβο φεγγαρενια
  2. Μιλώ..και γράφω!! Σε υπέρ ευχαριστώ... Καλησπέρα
  3. Τους ακολουθω όσο κ αν πονάει.. ισως κ να μ'αρέσει που πονάει δε ξέρω!! Και εγω σας ευχαριστώ πολύ ..
  4. Σε ευχαριστω παρα μα πάρα πολυ..
  5. Λατρευω τη συγκεκριμενη μουσικη και τον Σπανουδακη επισης.. Σε διεγείρει φτανει να μπορείς να την νιωσεις..
  6. Κι΄εγω καλη μου Ελενη το ιδιο.. Μια ομορφη μερα,ευχομαι να εχεις!!
  7. 4.Μια εξαισια, παλλουσα καρδια, με της ψυχης της..τα ονειροχρωματα... εχει τοσα πολλα να μας πει..!! Μιλα και γραφε!! Μη σταματας να γραφεις!!! Καλημερα!!
  8. 3."Οταν η ψυχη ακολουθει τους δικους της ρυθμους διχως ηχο και εικονα",με τις ανατασεις της και τους συγκρατημενους της λυγμους βγαζει και μας δινει,αυτα τα διαμαντια!! Σ΄ευχαριστουμε,Ιωαννα!!!
  9. 2.Κι΄οταν η σ υ γ κ ι ν η σ η αυτη, σε κανει να δακρυσεις,τοτε μιλαμε για τεχνη!! Στους λατρες αυτης της τεχνης, να με συγκαταλεγεις !ωαννα!! Εχεις το θαυμασμο μου και τα Ευγε μου!!!
  10. 1. Συγκλονιστικο! Μια υπεροχη συνθεση, ποιησης+μουσικης,που διεισδυει ως της ψυχης τα μυχια! Μονο η ποιηση εχει τη δυναμη,να διεγειρει μεσα μας ολες τις αισθησεις και να τις θεσει σε κινηση!
  11. Οι ψυχές αναγνωριζουν τις ψυχές κορίτσι μου ..σε ευχαριστω πάρα πολύ ...
  12. 3. Κρατώ αυτό, που μου έμεινε πιο πολύ από όλα...: " Κι αν εσύ γυρίσεις, εγώ θα σε κοιτάζω σκυφτή! Κι αν εσύ μ' αγκαλιάσεις, εγώ θα παραμείνω βουβή".
  13. 1. Ιωάννα μου, είσαι ψυχούλα! 2. Εγώ είμαι τυχερή, που δεν το είδα βράδυ αυτό, θα πλάνταζα... ( έχω το κλάμα στο τσεπάκι, έχω κι εσένα με αυτά τα δυο αριστουργήματα που διάβασα σήμερα...)!!
  14. panemorfo!!!!!!!!!!!!!!!! me magepse!!!!!!!!!!!!
  15. wow den tha borousa na to eblepa se pio kali epeksergasia.... poli ma para poli kali douleia feggrenia mou bravo kopela mou bravooooooo
  16. Excellent pictures and super music...
  17. εκπληκτικό υπέροχο
  18. Δεν εχω λογια... απο καθε αποψη...
  19. Σας ευχαριστω πολύ όλους για τα σχολια σας με τιμούν ιδιαιτερα ..
  20. γραφεις υπεροχα!!! πανεμορφο βιντεο!!! σ'ευχαριστω τοσο πολυ που μου το εστειλες!!!!
  21. Υπεροχο Ιωαννα...Μπραβο*****
  22. Thanks for sharing
  23. ........... με εκανες κομματια!! δεν εχω να πω τπτ αλλο
  24. Συνταρακτικά υπέροχο Ιωάννα μου. Τέλεια επιλογή μουσικής και μοναδικοί στίχοι. Μπράβο Ιωάννα.
  25. Εκπληκτικά όμορφο κι αληθινό.:))
koutras Thelw na zw Music Videos
9043 shouts
Ψυχή Music Videos
16604 shouts
Νέα Ζωή Music Videos
6579 shouts

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου