Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ...

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ...


Θα είμαι εδώ βαθεία χαραγμένη,
σαν μια μικρή σταλαγματιά
πάνω στην ψυχή σου,
να σου μιλάω,να σου χαμογελώ.
Θα είμαι εδώ να σε κοιτώ,
όταν νιώθεις χάλια θα ειμαι κοντά σου
οταν ακόμα εσύ δεν θα με βρίσκεις,
δεν θα μπορείς να με κοιτάς.
Θα είμαι εκεί θα βρίσκομαι στην σκέψη σου,
μεσ'το σκοτάδι σαν φως να φωτίζω
και να χαράζω γλυκά τις πορείες στα όνειρα σου.
Θα είμαι εδώ,χωρίς να ρωτάω ή να σε κρίνω
θα είμαι εδώ να διώχνω
την θλίψη των ματιών σου
θάλασσα για να σβήνω απο το
σώμα τις πληγές σου.
Ήλιος για να φωτίζω τις άσχημες μέρες σου
να σε ζεσταίνω όταν νιώθεις παγωνιά,
θα βρίσκομαι στο κάθε σου βήμα σε οτι σε φοβίζει,
σε οτι σε πονά ότι σε λυγίζει.
Θα έρχομαι σαν μια Μελωδία να γλυκαίνω
να γεμίζω με νότες την όμορφη ψυχή σου.
Θα συνεχίζω να παλεύω σε κάθε φουρτούνα της ζωής.
Θα είμαι εδω να σου ζωγραφίζω όνειρα
μεσ'τα όνειρα σου.
Θα είμαι εδώ να σε αφήνω
να εισχωρείς να φεύγεις να ταξιδεύεις στο κάθε
ταξίδι της ψυχής μαζί, μαζί μου...
Θα είμαι εδω να σε κρατώ ακόμα
και όταν πέφτεις κάποιες φορές,όταν θα φοβάσαι,οταν θα τρέμεις
εκείνες τις νύχτες μα και τις μερες που
θα νιώθεις μόνος σου,μια αγκαλιά να σου δίνω
για οταν θα χάνεσαι ακόμα
και όταν θα ξεχνάς..





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου