Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

ΕΙΣΑΙ Η ΦΩΝΗ...


ΕΙΣΑΙ Η ΦΩΝΗ...


που μεσα μου ζει 
στο γαλαζιο της ψυχης βυθο
υπαρχεις στην ζωη 
και εγω πιστα σε Ακολουθω!
Σαν μια Αληθεια που με κεντα,με φορα
καθε ωρα καθε στιγμη
εισαι η φωνη που παντα βρισκει 
τροπο να  με κανει να χαμογελω
σε ολα εκεινα που 
ερχονται τα Απλα τα Αληθινα
της ζωης αυτης!
Εισαι η φωνη που ακολουθω, 
που σαν φλογα καιει της ψυχης 
το τερμα,
η φωνη εκεινη που  μπορει 
και  γεμιζει το δικο μου κενο...
Εισαι η φωνη που εχω πιστεψει 
και με μια απλη σου κουβεντα
να με κανεις να κοιτω ψηλα ψηλα
ως τον ουρανο και να νιωθω 
οτι υπαρχει η ελπιδα να περπαταω 
και να ξερω οτι θα εισαι εκει
να με κρατας ,να με φυλας 
και απλα να σε ακολουθω
με της καρδιας τον παλμο.
Η φωνη εκεινη που σαν φυλαχτο
που μου δινει δυναμη,ελπιδα 
με κρατα με αγκαλιαζει στην ζωη
να συνεχισω,να αντεχω,να μην λυγιζω
μου ανοιγει τα φτερα να πεταξω
και να ερθω κοντα σου.
Εισαι η φωνη που μπορει 
να με βοηθαει να μην χανομαι
να μην πεφτω
στις ατελειωτες δυσκολες
διαδρομες της ζωης,
μα σαν Φως ερχεσαι
να με μαγευεις,
να με παρασερνεις 
να με προσκαλεις
στον δικο σου Ουρανο
και να νιωθω,οτι εμεις,εκει
μπορουμε να γινουμε Ενα....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου