Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Παρασκευή, 8 Ιουνίου 2012 ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΑ.... Στα όμορφα τα μάτια σου



Παρασκευή, 8 Ιουνίου 2012

ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΑ....

Στα όμορφα τα μάτια σου
το γκρίζο,μην τα σκιάσει
σαν με κοιτούν,
σαν μου μιλούν,
χωρίς φόβο,
χωρίς ντροπή.
Μάτια μου όμορφα,
μάτια μου αγαπημένα,
πόσο ταιριάζει
το γέλιο σ'αυτά.
Που σα γελούν 
γελάει η καρδιά μου
που ψάχνει πάντα 
εσένα να βρει.

Μάτια μου όμορφα,
γλυκά και πονεμένα,
ο πόνος δεν πάει 
καθόλου σ'αυτά.
Δίωξε του μελανιού,
το μαύρο το δάκρυ
που πέφτει,
στάζει, τρυπάει
το χαρτί.
Δίωξε οτι βαθιά 
σε πονά,
δίωξε την θλίψη
την μοναξιά
και να θυμάσαι
μόνο να χαμογελάς,
στα λίγα,στα απλά
που φέρνει η ζωή
στις όμορφες μικρές
μα δικές μας στιγμές!

Μάτια μου όμορφα,
του Παραδείσου πόρτες
ανοίξτε τώρα
το Φως μου να μπει.
Και του ονείρου
ποτέ μην σβήσει
η Αγάπη ετούτη
η Αληθινή!

Μάτια μου όμορφα
ΚΟΙΤΑ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου