Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

ΝΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ


Νιώσε την αγάπη ...

01 Φεβ 2010

αχχ.jpg
Ένας άγγελος ήρθε πριν λίγο
μου είπε πως σ' αγαπάει μη κλαίς 
μπορεί και τα λουλούδια να μαραίνονται
μα η αγάπη του είναι ακόμα ζωντανή.

Κοίταξε τον στα μάτια βαθιά
νιώσε το βλέμμα του
μη πιστεύεις ότι ακούς
σας ζηλεύουμε μου είπε.

Ζηλεύουνε την αγάπη σας
δε θέλουν να σας βλέπουν αγαπημένους
να νιώθουν πως είσαι ερωτευμένη
νιώσε μόνο την αγάπη που σου έχει.

Με την καρδιά σου ...

16 Ιαν 2010

ουρ.jpg
Σου είπα Σ' αγαπώ και κοίταξα τον ουρανό
τον ένιωθα τόσο μακριά μου
ήθελα να νιώσω τη μαγεία του
στ' αστέρια να δω τα μάτια του
Ν' αγγίξω λίγο ότι πιο μαγικό
ήταν τόσο μελαγχολικός σήμερα
λες και κανέναν δεν ένιωθε κοντά του
δε πίστευε αυτό που άκουγε
Νόμιζε πως μπορεί ψεύτικό να ήτανε
σε κάθε σημείο του κορμιού το ένιωθα
είσαι αυτός ποτ θέλω κάθε βράδυ στ' όνειρα μου
Σ' αγαπώ σου λέω για ακόμα μια φορά
Άκου το με την καρδιά σου ...

Θα είσαι εδώ ...

13 Ιαν 2010

μυσ.jpg
 Μια ζωή προδομένη
γιατί εγώ να ζήσω;
τα χείλη γιατί
να μην μπορώ να φιλήσω.

Την αγάπη σου
να νιώθω στο κάθε άγγιγμα σου
τα φιλιά σου
να μπορώ ξανά να γευτώ.

Δεν ζητάω τίποτα από σένα
θέλω μόνο να ξέρω
πως δεν έπαψες να μ' αγαπάς
ότι και να γίνει θα είσαι εδώ.

Χωρίς ελπίδα ...

10 Ιαν 2010

Τον κόσμο μου είπες
θέλεις να γνωρίσεις
να δεις τόπους μακρινούς
νέους πολιτισμούς να μάθεις.

Να ζήσεις μακριά μου
θα μπορέσεις;
χωρίς την αγκαλιά μου;
χωρίς τα φιλιά μου;

Στ' αεροπλάνα και στα καράβια
ίσως και να με σκέφτεσαι
μπορεί να νιώθεις πόνο
που μακριά σου εγώ θα είμαι.

Χαρά όμως δε θα νιώθεις
όλοι οι τόποι που θα γνωρίσεις
μακριά από κάποια που σ αγαπάει
άσχημοι τόποι θα είναι χωρίς ελπίδα.


Αγάπες που σβήσανε ...ΣΒΗΣΑΝΕ ?

09 Ιαν 2010

Λευκό πανί η μοναξιά μου
Το πρόσωπο μου φιλάς
Αναρωτιέμαι γιατί είμαι μόνη
Γιατί είσαι πάλι μακριά μου.

Το κρύο είναι σιωπηλό
Κρατάει το όνομα σου
Λες και δεν ξέρει ποιος είσαι
Τι είσαι για μένα.

Βοριά στο άγγιγμα ζητάς
Ακούγοντας  τη φωνή σου
Τα μάτια σου είναι τόσο λαμπερά
Σαν ήλιος που ανέτειλε.

Τα πρόσωπά φωνάζουν με οργή
Λέξεις που δεν έχουν ξανακουστεί
Συναισθήματα που ίσως να μην υπάρχουν
Αγάπες που σβήσανε.

Ευχές σε ...

08 Ιαν 2010

Χωρίς Σχόλια

wishes.gif
Μεσάνυχτα πρωτοχρονιάς
σε λίγες ώρες ο χρόνος φεύγει
λύπες και χαρές αφήνουμε πίσω
πόνο ξανά να μη γευτούμε.

Απ το νέο χρόνο καρτερούμε
αγάπη και ευτυχία που μας έχουν λείψει
υγεία για μας και τις οικογένειες μας
και ειρήνη στον κόσμο να υπάρχει.

Παιδιά να πάψουν να πεινάνε
πόλεμοι να μην υπάρχουν
ο ένας του άλλου την ευτυχία
να μη θέλει να του πάρει.

2010 ευχές σας εύχομαι
σε σας που τόσο αγαπάω
ευτυχία να έχετε από εδώ και πέρα
και ο πόνος στην καρδιά σας να μη ξανάρθει.

Νεραίδα της καρδιάς σου ...

04 Ιαν 2010

5 Σχόλια

Νεραίδα της καρδιάς σου
λές πως είμαι
σου πήρα καρδιά και λογική
και μακριά μου δεν μπορείς.

Σε κοίταξα με τα μάτια μου
σε τύφλωσε το χρώμα τους
σε ένιωσα έτοιμο να μου παραδοθείς
άμυνα δε μπόρεσες να κρατήσεις.

Μου παραδόθηκες άνευ όρων
δεν θέλησες τίποτα να ζητήσεις
με κοίταξες στα μάτια
και ένιωσα την αγάπη σου.

Αιχμάλωτος έμεινες της καρδιάς μου
δεν ήθελες να φύγεις μακριά της
ένιωθες ευτυχισμένος
μονάχα όταν βρισκόσουν μαζί μου.

Στην αγκαλιά σου ...

14 Δεκ 2009

2 Σχόλια

Άλλη μια νύχτα
στην αγκαλιά σου βρίσκομαι
τα ζεστά σου χέρια με αγκαλιάζουν
και δε θέλουν να με αφήσουν.

Νιώθω την ανάσα σου στο προσωπό μου
έτσι που κοιμάσαι σ' αγαπώ περισσότερο
τα χείλη σου σαν τριαντάφυλλα
και το προσωπό τόσο γλυκό.

Εμείς οι δυο μαζί ξανά
σαν ένα γλυκό όνειρο μου φαίνεται
κάτι που πολλές φορές είχα ευχηθεί
αλλά δε πίστευα πως θα πραγματοποιηθεί.

Αςς πονούσαα ...

28 Νοε 2009

2 Σχόλια

Ο χρόνος άρχισε τόσο όμορφα
μια δική σου αγκαλιά
ένα γλυκό φιλί
και όλα ήταν ονειρικά.

Μα ο καιρός περνούσε
έπαψες εσύ να μου δίνεις φιλιά
να θέλεις να φιλεύεις αγάπη
το σ' αγαπώ το άκουγα όλο και πιο σπάνια.

Τι να συνέβαινε δεν ήξερα
η καρδιά σου δεν ήξερα
τι ζητούσε από μένα
να φύγεις σε άφησα και ας πονούσα.

Της μοίρας γραφτό ...

24 Νοε 2009

4 Σχόλια

Ίσως την μοίρας μας γραφτό
να συναντηθούμε ήτανε
να νιώσουμε ότι μας έλειπε
να γίνουμε σαν ένα σώμα.

Στα μάτια μας να πάψουνε
δάκρυα να υπάρχουνε
την στεναχώρια απ΄τη καρδιά μας
να  βγάλουμε για μια στιγμή ακόμα.

Τα αυτιά μας να μην ακούσουν
λόγια ξανά που να ειπωθούν δεν έπρεπε
μόνο λέξεις αγάπης ν' ακούγονται
ξέρεις εγώ και εσύ τώρα είμαστε ένα.

Δεν θα μάθω ...

22 Νοε 2009

2 Σχόλια

Στις κρύες νύχτες του χεμώνα
εγώ και εσύ αγκαλιά στο τζάκι
να νιώσουμε τα θέλω μας
να ζεσταθούμε απ' την αγάπη μας .

Ονειρεύομαι μια στιγμή μαζί σου
να μπορούσα να την ζήσω εύχομαι
να μη μείνω ξανά μόνη
και αυτή την νύχτα.

Μόνο με την σκέψη
μπορώ ευτυχισμένη να είμαι
ίσως να μην νιώθεις τίποτα για μένα
μπορεί όμως και τα πάντα.

Ποτέ δε θα μάθω
αν δε κάνω το πρώτο βήμα
στην αγκαλιά σου να βρεθώ
και απ΄την αγάπη σου να καώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου