Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

ΩΦΕΛΙΜΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ.


 Ωφέλιμες πορείες

Θα πάψω τα σημάδια σου να σβήνω απο τον ουρανό.
Κεντημένο αφού είσαι αστέρι στ'ουρανού μου το σεντόνι,
αφου κάθε πρωι που ξυπνώ κι ανοίγω το παράθυρο,
θα αχνοφωτίζεις, καλημέρα να μου λες,
αφου κάθε βράδυ θα περνάς απο την χαραμάδα,
να βρουν τον δρόμο, μην χαθούν τα όνειρά μου...
Πάνω στα ίχνη σου θα ακροβατήσω ξανά,
κοιτώντας με της καρδιάς μονάχα τις λυχνίες,
να σε νοιώσω όπως ποτέ κανείς,
να φτάσω ως εκεί που δεν τόλμησες ούτε εσύ να κοιτάξεις,
να αφουγκραστώ αυτά που σε κανέναν να πεις δεν μπόρεσες.
Δίχως μια σταλιά να κουνήσω απο δω, δίχως καν να υπάρχω, όπου υπάρχεις.  
Γιατί θέλω να διασχίσεις την ζωή ως κάποιος που αγαπήθηκε πολύ...!
Αυτό θα είναι το στερνό μου δώρο σε σένα...
Κι ούτε που θα το νοιώσεις, παρα μονάχα σαν μία ανεξήγητη θαλπωρή
κάποιες μοναχικές στιγμές μέσα στο στέρνο σου,
ή σαν έναν ολότελα απρόσμενο κόμπο συγκίνησης στο λαιμό σου.
Αυτό που δεν μου χάρισες ποτέ, αυτό που πάντα περίμενα να κάνεις,
την ιχνηλασία τούτη στα χνάρια της ψυχής, σου χαρίζω.
Ξεκινώ το ταξίδι μου... Πάνω στις γραμμές σου... Πατώ κι ακροβατώ... 

Σ.
Εικόνα απο nameliart ''Η επιθυμία''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου