Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

ΓΥΡΕΥΩ.


ΓΥΡΕΥΩ:




 Γυρευω τα χειλη σου,
Για να γλυκανω το είναι μου
Γυρευω το σωμα σου,
Για να νοιωσω γυναικα
Γυρευω την ψυχη σου,
Να τροχοδρομησω την ζωη μου
Γυρευω ΤΗΝ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ,…
Να δωσω χτυπο στην καρδια μου….










Γυρευω ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΣΟΥ,
Για ν’ ανασανουν τα πνευμονια μου …..
ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΗ…ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!!!



















Παρασυρομαι μαζι σου σε….
ΑΠΡΙΛΙΔΕΣ & ΜΑΗΔΕΣ….
Σε μυρωμενους κηπους….
Σε μυστηριωδη μονοπατια απατητα…..




















Γινομαι αηδονι & τραγουδω μονο για σενα
Υφαινω την αγαπη μου & σε ενδυω….
Για να ζεσταινεσαι, τις κρυες νυκτες
Της μοναξιας…
Να δροσιζεσαι, τις κρυες νυκτες της μοναξιας
Να δροσιζεσαι τις καυτες μερες της ερημιας..
 ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΕΠΙΘΕΤΟ ΝΑ ΔΩΣΩ
ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΩ…….
ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΤΥΠΗΣΕ ΠΟΤΕ.






 ΑΠΟ ΠΟΙΗΤΙΚΗ: ΣΥΛΛΟΓ: ΕΙΡΗΝΗ ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΥ:








Υ.Γ.
ΑΡΑΓΕ........ Ο........... ΧΡΟΝΟΣ  ΣΤΑΜΑΤΑ  ΣΕ ΕΝΑ
Σ’ ΑΓΑΠΩ.

1 σχόλιο:

  1. Ειρήνη Βαρβαρέσσου18 Απριλίου 2013 στις 9:05 π.μ.

    Αγαπητή κυρία Μαυρογιάννη . Σας ευχαριστώ πολύ που επιλέξατε το ποίημα μου ''Γυρεύω'' και δημιουργήσατε κάτι πολύ όμορφο και δροσερό .Θα προτιμούσα όμως το όνομα μου , να βρίσκετε επάνω επάνω ή και κάτω κάτω και όχι δεξιά και μισοχαμένο . Κανείς δεν θα σύρει την οθόνη για να δει τι γράμματα είναι αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή