Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Σαν Πρωινη Δροσοσταλια

Σαν Πρωινη Δροσοσταλια


 

Σαν πρωινη δροσοσταλια
σαν του μαγιου μια μερα
ετσι απλα και ξαφνικα
μπηκες μεσ τη ζωη μου
δεν ειχα λογια για να πω
δε βγαινανε οι λεξεις
ειναι απιστευτα γλυκο
να εισαι συ μαζι μου
---------------------------------------
Εσυ εικοσι δυο χρονων
ολοφωτο αστερι
εγω κοντα στο παρελθον
πωςνα γινουμε ταιρι
----------------------------------------
Εσυ να λες πως μ αγαπας
και θες νασαι μαζι μου
ερωτα θες να με κερνας
και λες να μη μιλαω
μα σκεψου λιγο λογικα
αυτο που θα μας βγαλει
αν βγαλης για αλλου φτερα
και φυγεις θα ποναω
------------------------------------------
Εισαι εικοσι δυο χρονων
λουλουδι ανθισμενο
εγω ειμαι πια στο παρελθον
τραγουδι περασμενο
---------------------------------------
Ζησε τα νειατα σου καλα
κι ασε με μοναχο
εσενα ο ηλιος σε φιλα
εγω εχω αλλο δρομο
δρομο που οδηγει αλλου
δρομο που γραφει τελος
δεν ειμαι για να με χτυπα
του ερωτα το βελος
--------------------------------------
Πιαστη ζωη απ τα μαλια
μαζι μ ενα λεβεντη
να τον γεμιζεις με φιλια
να σε χορτασει γλεντι
-------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου