Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΟΥΝ....


Δεν μπορώ χωρίς εσένα μάτια μου ()...

Σου λέω Σ' αγαπώ
γύρνα πίσω
δε μπορώ άλλο πια
μόνη μου να ζήσω.

Ακούω τ' όνομά σου συνέχεια
κι έρχεσαι
κάθε λεπτό στο νου μου,
πως να σε ξεχάσω.

Εσύ
Είσαι αλλού
Και υποφέρω
Χωρίς εσένα.

Δεν θέλω να πιστέψω
Πως έφυγες μακριά μου
Εσύ που έλεγες
μ΄ αγαπούσες τόσο.

Αισθάνομαι τη καρδιά μου
Βαριά σαν σίδερο
θέλω να φωνάξω τώρα
πως σ' αγαπώ τρελά.

Μαρία Έλενα

Τι είναι πιο σημαντικό ...

roses56.jpg
Ήθελα να φτάσω τ' αστέρια αλλά δυστυχώς έφαγα τα μούτρα μου
Αυτό παθαίνει όποιος δεν καταλάβαίνει τι εςίναι σημαντικό στην ζωή του
Η Μαρκέλλα μου είναι ότι πιο σημνατικό έχω.
Το παιδάκι μου είναι όλος μου ο κόσμος
Δεν με νοίάζει για κανέναν και τίποτα
Θέλω μ΄νο να είναι καλά και να συνεχίσει να με αγκαλιάζει και να με φιλάει.
Και όταν την ρωτάω αν μ' αγαπάει να λέει πολύ
Σ' αγαπώ ζουζουνίτσα μου πολύ ...

Καληνύχτα απ΄το φεγγάρι μου ...

moonwe3.jpg

Ποιός έχει λόγο στην αγάπη ...


Φίλιππος Πλιάτσικας - Ποιός έχει λόγο στην αγάπη





Γράφω μεθυσμένα λόγια και τα κρύβω στα χαρτιά
του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά

Ποιος έχει λόγο στην αγάπη ,ποιος να έχει την ευθύνη
για να του πω να σταματήσει, να μη με πονάει εκείνη
Ποιος έχει λόγο στην αγάπη να με βγάλει απ' τα δεσμά της
αφού πονάει για κάποιον άλλο κι εγώ είμαι μακριά της.

Γράφω μεθυσμένες λέξεις που έρχονται απ' τα παλιά
όποιο δρόμο και αν διαλέξεις θα σε βγάλει πιο μακρυά..

Ποιος έχει λόγο στην αγάπη, ποιος να έχει την ευθύνη,
για να του πω να σταματήσει , να μη με πονάει εκείνη.
Ποιος έχει λόγο στην αγάπη να με βγάλει απ' τα δεσμά της
αφού πονάει για κάποιον άλλο κι εγώ είμαι μακριά της.
Ποιος έχει λόγο στην αγάπη, ποιος κρατάει τα κλειδιά της,
αφού πονάει για κάποιον άλλο και εγώ είμαι μακριά της.

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΕΝΗ
ΠΟΥ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΦΙΛΙΠΠΟ

Μωρό μου για σένα ...





Στίχοι: Stavento
Μουσική: Stavento
Πρώτη εκτέλεση: Stavento

Μέσα σου μία στιγμή αν ζούσα
τίποτα άλλο δε θα σου ζητούσα
τίποτα άλλο δε θα λαχταρούσα
Μέσα σου μία στιγμή να ζούσα

Την θέλω απόψε κοντά μου,παίρνουν φωτιά τα σωθικά μου
ξέρω δεν είναι σωστό,μα πάει να σπάσει η καρδιά μου
ξέρω θα τρελαθώ μέσα της αν δεν νιώσω
θα ηρεμήσω μόνο όταν στο σώμα της τελειώσω
χαλί να γίνω,θέλω ακόμα μια φορά να γίνει για μια ακόμα φορά
κάνε μου θεέ μου το χατήρι,τα βήματά της φέρ' τα ως την πόρτα μου
αφού καιρό δε λέει να αλλάξει τώρα η ρώτα μου
Δε λέει να κάνει βήμα μπρος,στέκεται εδώ και περιμένει όπως την άφησε την θάλασσά της
η φωτιά μου προσμένει να ταξιδέψει στην αλμύρα της
βάλε με τύχη έστω για μια στιγμή στην άτυχη μοίρα της
Απόψε κάνε μου τούτο το δώρο,γέμισε με την παρουσία της
τον αδειανό μου χώρο και ας φύγει πάλι πριν ξημερώσει
για να'χει λόγο η φωτιά μου να ξαναφουντώσει.

Μέσα σου μία στιγμή αν ζούσα
τίποτα άλλο δε θα σου ζητούσα
τίποτα άλλο δε θα λαχταρούσα
Μέσα σου μία στιγμή να ζούσα

Άκουσε,νύχτα τα πάντα σου 'χω τάξει
λίγο πριν φύγεις να τα αφήσεις όλα εντάξει
αν δε το κάνεις,τα αστέρια δε θα σου τα σβήσω
και νύχτα νύχτα νυχτωμένη θα σε αφήσω.
Το ξέρω είναι αλλού μα εδώ θα 'ναι για πάντα
γύρω μου όλα την ζητούν και την ποθούν τα πάντα
Μα πιο πολύ εγώ,τα θέλω της να νιώσω
και αργότερα με την πάρτη μου θα θυμώσω
γιατί εκεί σέρνομαι,το ξέρω και δε μ' αρέσει
ντρέπομαι,μα κάνε θεέ μου να μπορέσει να ξεφύγει για άλλη μια φορά από τον δικό της
και από το ανιαρό το αδιέξοδό της
Φέρτε την,δικιά μου η αμαρτία
φέρτε την,για μία ακόμα συνουσία
φέρτε την γιατί έχω πάθει ζημιά
και αυτή μονάχα γνωρίζει πως να με κάνει καλά.

Μέσα σου μία στιγμή αν ζούσα
τίποτα άλλο δε θα σου ζητούσα
τίποτα άλλο δε θα λαχταρούσα
Μέσα σου μία στιγμή να ζούσα

Μέσα σου μία στιγμή αν ζούσα
τίποτα άλλο δε θα σου ζητούσα
τίποτα άλλο δε θα λαχταρούσα
Μέσα σου μία στιγμή να ζούσα

Μέσα σου μία στιγμή αν ζούσα
(Μέσα σου ξέρω μοναχά θα ζήσω
Μέσα σου πάλι θα καταντήσω)
τίποτα άλλο δε θα σου ζητούσα
(ο πιο αδύναμος κρίκος σε αλυσίδα που τεντώνει
σπάω στα δυο όταν ο χρόνος τελειώνει)
τίποτα άλλο δε θα λαχταρούσα
(Φέρτε την,συνωμοτήστε αστέρια,φέρτε την να την πιάσω στα χέρια)
Μέσα σου μία στιγμή να ζούσα
(Φέρτε την γιατί άλλο δεν την παλεύω
και ας είναι η τελευταία
γιατί να εκραγώ κοντεύω.)

Μακριά σου ...

Αντίο μου είπες
και έφυγες
χωρίς καμία λέξη
χωρίς δικαιολογία.

Σε κοίταζα να φεύγεις
και σκεφτόμουνα
τις στιγμές μαζί σου.

Δε γύρισες να με κοιτάξεις
θα έβλεπες
τον πόνο στα μάτια μου.

Εγώ
που έμαθα να ζω μαζί σου
τώρα έπρεπε
να μάθω μακριά σου.

Μαρία Έλενα

Εξομολόγηση ζωής ...

Γλυκιά μου Δάφνη
Είναι πολύ δύσκολο να σου εξιστορήσω όσα συνέβησαν από τότε που έχουμε να μιλήσουμε. Η απόφαση που είχα πάρει από τις αρχές του καλοκαιριού την υλοποίησα. Τώρα είμαι καλά και πολύ ευτυχισμένη. Η κατάσταση δεν πήγαινε άλλο. Ο έρωτας και η αγάπη είναι τα πάντα αλλά δε μπορούν πάντα να κυριαρχούν στη ζωή μας. Τώρα βάζω πρώτα την οικογενειά μου και μετά όλα τ' άλλα. Ήταν σημαντικό για μένα να γίνει κάτι τέτοιο.
Πονάω αλλά ξέρω πως ήταν ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω. Η πληγή σιγά σιγά θα κλείσει. Μερικές φορές σκέφτομαι πως η δύναμη της συνήθειας είναι πολύ κακή συνοδός των συναισθημάτων μας. Όμως ότι έγινε έγινε και δεν είμαι διατεθειμένη να γυρίσω πίσω σε κείνη την αρρωστημένη κατάσταση.
Μη ξεχνάς πως είναι πιο σημαντικό αρχικά να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και μετά με όλους τους άλλους.
Φιλάκια ...
Μαρία Έλενα

Στεναχώρια ...

Ότι δεν σε χαλάει
σε κάνει πιο δυνατό
μου είπες και έφυγες.

Μέσα στη νύχτα
ήταν τόσο δύσκολο
να μείνω μακριά σου.

Ήθελα
να σ΄ αγκαλιάσω
να σε φιλήσω
ν΄ αισθανθώ
το άρωμα των μαλλιών σου.

Εσύ
ήσουν τόσο μακριά
που έκλαψα για σένα
που αγάπησα τόσο πολύ.

Μαρία Έλενα

Στιγμές ...

Τραγουδάμε μαζί
βλέποντας τ' αστέρια
η ανοησία της στιγμής
δεν μπορεί
να μας αλλάξει.

Εσύ
με κοιτάς στα μάτια
με παίρνεις αγκαλιά
μου δίνεις ένα φιλί
και εξαφανίζεσαι
στην νύχτα.

Εγώ
σκέφτομαι τις στιγμές μας
χαμογελώ
μα συνάμα κλαίω
που άφησαν να φύγουν.

Μαρία Έλενα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου