Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Δεν έχω τίποτα άλλο πια ...


Δεν έχω τίποτα άλλο πια ...

 
Στίχοι: Νίκος Παπαδόπουλος
Μουσική: Νίκος Παπαδόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Γιαννιάς


Είναι βραδιές που ψάχνω μες τα όνειρά μου
παλιές αγάπες μου που χάθηκαν στο χρόνο.
που έλεγαν πάντοτε πως θα έμεναν κοντά μου,
όμως στις δύσκολες στιγμές με άφησαν μόνο.

Πόσα μοιράστηκα,
πόσο κουράστηκα,
πόσο περίμενα ώσπου φάνηκες εσύ
σαν τη βροχή στη διψασμένη μου ψυχή.

Σ' αγαπώ,
δεν έχω τίποτα άλλο πια για να θυμάμαι,
στην αγκαλιά σου θέλω μόνο να κοιμάμαι
και τη μορφή σου να αντικρύζω σαν ξυπνώ
σ' αγαπώ,
δεν έχω τίποτα άλλο πια να περιμένω
μέσα στα χέρια σου γεννιέμαι και πεθαίνω
και ότι ονειρεύτηκα κοντά σου μόνο ζω.
σ' αγαπώ...

Όλη η ζωή μου ένα παράξενο ταξίδι
άλλαζα πάντοτε σταθμούς μα έψαχνα τέρμα.
οι αγάπες παίζανε του πόνου το παιχνίδι
και γω ζητούσα την αλήθεια μες το ψέμα.

Πόσα μοιράστηκα,
πόσο κουράστηκα,
πόσο περίμενα ώσπου φάνηκες εσύ
σαν τη βροχή στη διψασμένη μου ψυχή.

Σ' αγαπώ,
δεν έχω τίποτα άλλο πια για να θυμάμαι,
στην αγκαλιά σου θέλω μόνο να κοιμάμαι
και τη μορφή σου να αντικρύζω σαν ξυπνώ

Σ' αγαπώ,
δεν έχω τίποτα άλλο πια να περιμένω
μέσα στα χέρια σου γεννιέμαι και πεθαίνω
και ότι ονειρεύτηκα κοντά σου μόνο ζω.
Σ' αγαπώ...

Night and Day ...


"Night and Day" είναι ο τίτλος της μουσικής παράστασης που θα παρουσιάζεται από τις 14 Νοεμβρίου στο Αθηνών Αρένα. Την επόμενη, λοιπόν Παρασκευή, ο Αντώνης Ρέμος ξεκινάει τις live εμφανίσεις στο κέντρο σε μια παράσταση που συνδυάζει το θέαμα με το ροκ, το ποπ και το λαϊκό τραγούδι.

Τριάντα καλλιτέχνες από το εξωτερικό και είκοσι τεχνικοί εργάζονται πυρετωδώς για να γίνει πραγματικότητα μία παράσταση - σταθμός στην αθηναϊκή νύχτα. Η μεγαλύτερη σε κόστος παραγωγή που έγινε ποτέ στην Ελλάδα με τη μεγαλύτερη led οθόνη 150 τ.μ.

Ο Αντώνης Ρέμος φέτος σε ένα καλλιτεχνικό πρόγραμμα που θα φέρει την δική του υπογραφή , ένα πρόγραμμα γεμάτο νέα τραγούδια από την νέα του δισκογραφική δουλειά που κυκλοφορεί στις 13 Νοεμβρίου με τίτλο "Αλήθειες και Ψέματα".

Συνοδοιπόροι του Αντώνη Ρέμου στο ταξίδι του στη... "νύχτα και την ημέρα (Night and Day), το ανερχόμενο ροκ συγκρότημα από τη Θεσσαλονίκη, Emigre και η μοναδική Αθηνά Ρούτση.

Πηγή: www.mad.gr

Το φως στην ψυχή ...



Στίχοι: Αντώνης Παππάς
Μουσική: Κώστας Μπίγαλης
Πρώτη εκτέλεση: Έλενα Παπαρίζου


Θυμάμαι μια φορά που ορκιζόσουν
Πώς ότι κι αν συμβεί θα μ' αγαπάς
Και τώρα λες πως όλα έχουν τελειώσει

Πως χάθηκε η μαγεία πια για μας
Μα εγώ πιστεύω ακόμα ότι είμαστε ένα
Τα όνειρα θα βγουν αληθινά
Αν στην αγάπη δώσουμε μια ελπίδα
Θα δεις ότι τα πάντα ξεπερνά
Κι αναρωτιέμαι...

Γιατί δε διώχνουμε μαζί
Απ' τα μάτια τη βροχή
Για να λάμψει πάλι
φως στην ψυχή
γιατί η καρδιά να μην μπορεί
Να γιατρέψει την πληγή
Για να λάμψει πάλι
Το φώς στην ψυχή

Φτιαχτήκαμε ο ένας για τον άλλον
και όσο το πιστεύω αυτό μπορώ
κι αν νιώθω ακόμα μέσα μου
τη φλόγα που άναψε μια μέρα
εσύ και εγώ
κι αναρωτιέμαι....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου