Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Η Ζωή είναι γλυκιά! Ζήστε την ....


Για ΣΕΝΑ που δε αφήνεσαι να αισθανθείς ...

Μια καρδιά περιμένει πως και πως
να την αγαπήσεις
το πιστεύεις δε το πιστεύεις
αυτή η καρδιά λιώνει για σένα.

Θέλει να την αισθανθείς
θέλει να την αγγίξεις
θέλει να την δείξεις λίγη αγάπη
θέλει να την καταλάβεις για να πάψει να πονάει.

Σου φωνάζει Σ' ΑΓΑΠΩ
παρόλο που δεν το πιστεύεις
λες φτηνές δικαιολογίες
και δε αφήνεσαι να αισθανθείς.

Ξέχνα τα όλα
πίστεψε σε αυτό που νιώθεις
η καρδιά σου ξέρει
τι είναι το σωστότερο για σένα.

Μαρία Έλενα

Στο μυαλό μου είσαι ...


Η ζωή μου είσαι ετούτη τη στιγμή
Που ζούμε τώρα, η καρδιά μου είσαι.
Ετούτη τη στιγμή αν λείπεις τώρα
Στο μυαλό μου είσαι!

Όλα τα χρόνια που θα έρθουνε για σένα
Να είναι όμορφα, να `ναι αγαπημένα
Να `χεις αγάπη στην καρδιά σου να μου δίνεις
Και μη φοβάσαι, ποτέ δεν θα ξεμείνεις.

Όλα τα χρόνια που θα έρθουνε για σένα
Να είναι ήσυχα να `ναι ευτυχισμένα
Να `χεις αγάπη στην καρδιά σου, μη φοβάσαι
Όσο μπορείς να μ` αγαπάς, δικιά μου θα σαι.

Η σκιά μου είσαι, αυτή που χρόνια
Τώρα κυνηγάω, ο καημός μου είσαι
Τα βράδια που στον κόσμο τραγουδάω
Στο μυαλό μου είσαι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου