Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ....ΑΓΝΩΣΤΕ ...ΓΝΩΣΤΕ


ι γλυκό να σ' αγαπούν ...


 
Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου


Μάτια μου μεγάλα
μάτια μελαγχολικά
ήπια στάλα στάλα
τα βαθιά σας μυστικά

Τι γλυκό να σ' αγαπούν
και να σου το λένε
μάτια που μελαγχολούν
και κρυφά σου κλαίνε
και κρυφά σου σιγοκλαίνε

Άντρας μου δικός μου
Θεέ μου γλυκαπαντοχή
η καρδιά του κόσμου
στη καρδούλα μου αντηχεί

Μην πληγωθεί ξανά ...

Συνεχίζω να Σ' αγαπώ
μπορώ να κάνω και αλλιώς
η αγάπη μου έχει πλημμυρίσει την καρδιά μου

Της λέω πάψε αλλά δεν με ακούει
πιστεύει πως την αγαπάει  και αυτός
πιστεύει πως θα της δώσει λίγη σημασία.

Δεν μπορεί να καταλάβει
πως έφυγε και δεν θα ξαναγυρίσει
πως έπαψε να την αγαπάει πια

Συνεχίζει να τον αγαπάει
μη καταλαβαίνοντας τίποτα
θα ξαναγυρίσει λέει.

Μου έταξε τόσα πολλά
θα τα εκπληρώσει
μ' αγαπάει ακόμα
θα καταλάβει πόσο λάθος έκανε.

Δεν της λέω τίποτα άλλο
και την αφήνω να ελπίζει
μακάρι μόνο μην πληγωθεί άλλη μία φορά.

Γλυκιά μου αγάπη ...

Κάθε ώρα και κάθε λεπτό σε σκέφτομαι
εσένα που είσαι μακριά μου
σκιρτάει η καρδιά μου
γιατί δεν είσαι κοντά μου.

Προσπαθώ να κάνω υπομονή
όμως λαχταράω το χάδι σου
λαχταρώ το  φιλί σου
λαχταρώ το άγγιγμα σου.

Τα γλυκά σου χέρια σου θα ήθελα
να νιώσω σε κάθε σημείο του κορμιού μου
στην αγκαλιά σου να έμενα για πάντα
γλυκιά μου αγάπη.

Κάνε ότι νομίζεις εγώ Σ' αγαπώ ...



Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
Πρώτη εκτέλεση: Πασχάλης Τερζής


Θα ονειρευτώ πως είμαι εντάξει
πως μπαίνει τάξη στο τίποτα που ζω
μόνος στην άκρη δεν θα μιλήσω
δεν θα σου δείξω το πόσο σ' αγαπώ

Κάνε ότι νομίζεις μόνο καν' το γρήγορα
μη μου λες απόψε πράγματα παρήγορα
Κάνε ότι νομίζεις τώρα που χαλάσαμε
τα όνειρα εκείνα που ποτέ δεν φτάσαμε
Κάνε ότι νομίζεις στην αγάπη χάσαμε

Για σένα ανοίγει καινούριος δρόμος
δεν φτάνει ο χρόνος μαζί σου εκεί να μπω
και πάντα μένω σαν ξένος πίσω
πως να τολμήσω τι νιώθω να σου πω

Κάνε ότι νομίζεις μόνο καν' το γρήγορα
μη μου λες απόψε πράγματα παρήγορα
Κάνε ότι νομίζεις τώρα που χαλάσαμε
τα όνειρα εκείνα που ποτέ δεν φτάσαμε
Κάνε ότι νομίζεις στην αγάπη χάσαμε

Κάνε ότι νομίζεις μόνο καν' το γρήγορα
μη μου λες απόψε πράγματα παρήγορα
Κάνε ότι νομίζεις τώρα που χαλάσαμε
τα όνειρα εκείνα που ποτέ δεν φτάσαμε
Κάνε ότι νομίζεις στην αγάπη χάσαμε

Αλλά φοβαμαι ...

Γλυκιά μου Δάφνη
Τις τελευταίες μέρες δεν μπορώ να είμαι χαρούμενη
Δεν γίνεται να μην μπορώ να τον σφίξω στην αγκαλιά μου
Να τον γεμίσω στα φιλιά.
Είναι τόσο απόμακρος που φοβάμαι να πω το οτιδήποτε
Θέλω ν' ακούσω τη φωνή του
Να νιώσω το αγγιγμά του αλλά φοβάμαι ...

Μαρία Έλενα

Με σένα θέλω να βρίσκομαι ...

Την φοβάμαι αυτή την στιγμή
πρέπει να πω σε όλους
πόσο πολύ Σ' αγαπώ και να φύγω
χωρίς να δω τις αντιδράσεις τους.

Δεν θέλω να τους πληγώσω
αλλά ξέρω πως θα κάνω το σωστό
η ευτυχία είναι τόσο απλή
όταν συνδέεται μόνο μαζί σου.

Όταν έχω εσένα στην αγκαλιά μου.
όταν εσένα φιλάω και λιώνω.
όταν βλέπω τα μάτια σου
και αισθάνομαι τον έρωτα που έχεις για μένα.

Όταν αισθάνομαι το άγγιγμα σου και ριγώ
σ' αγαπάω πολύ αυτή είναι η αλήθεια
και πρέπει όλοι να το μάθουν
δεν θέλω πια να κρύβομαι

Εσύ είσαι ο άντρας που θέλω
να περάσω μαζί του την υπόλοιπη ζωή μου
με σένα θέλω να βρίσκομαι συνέχεια
 και να κάνουμε βόλτες στην παραλία.

Γεννήθηκα για να πονώ (Σοφία Παπάζογλου)

Ο πόνος είναι αυτό που μας κάνει να αισθανόμαστε ζωντανοί
Καλό σας βράδυ ...


Σαράντα κύματα ...

Ένα σύγχρονο παραμύθι παρακολουθούμε κάθε Τετάρτη στις 9 η ώρα από τη συχνότητα του Αντέννα. Τα Σαράντα κύματα είναι ότι καλύτερο υπάρχει αυτή τη σεζόν στη τηλεόραση.
Ένας μεγαλοπρεπής Πύργος ανοίγει τις πύλες του, για να τον εξερευνήσουμε ...; Ο πυργοδεσπότης Λαέρτης Καλλέργης είναι ένα κανονικό στραβόξυλο. Από τότε που τον εγκατάλειψε η γυναίκα του και πήρε μαζί και το παιδί τους, ζει κλεισμένος στον πύργο του και ταλαιπωρεί το υπηρετικό προσωπικό με τα νεύρα και τις παραξενιές του. Η μητέρα του, Πέρσα, είναι από άλλο ανέκδοτο! Έχασε κάθε επαφή με την πραγματικότητα, τη μέρα που έπεσε από τη μηλιά και τσακίστηκε. Από τότε υποδύεται διάφορους ρόλους, ανάλογα με τα κέφια της ...; Και έχει πλούσιο ρεπερτόριο, πιστέψτε μας! Η κατάσταση μπορεί να φαίνεται αστεία - και όντως είναι - όμως ο Λαέρτης συνειδητοποιεί ότι πρέπει επειγόντως να βρεθεί κάποιος να φροντίζει τη μάνα του ...;
Και τότε η Χριστίνα Φωτεινού χτυπά την πόρτα του σκοτεινού πύργου. Ήρθε για να μείνει - μαζί με τον γιο της - και είναι αποφασισμένη να τα βγάλει πέρα! Τα εμπόδια δεν την πτοούν. Και θα συναντήσει πολλά: έναν Λαέρτη, μία γυναίκα που τον διεκδικεί και μία τέως σύζυγο που κάνει ξαφνικά την εμφάνισή της! Όπως καταλάβατε, μέχρι να δούμε happy end, θα περάσουμε από "Σαράντα κύματα" ...;





Θα σε ξεπεράσω ...

Δεν με νοιάζει κάνε ότι θέλεις
Έπαψες να είσαι το κέντρο του κόσμου μου
Στο κάτω κάτω δεν μπορέις ν' αγαπήσεις κάποιο που δε σε σκέφτεται
Θα ήθελα όλα να ήταν ένα ψέμα αλλά δεν είναι
Εσύ έπαψες να με σκέφτεσαι
Έπαψες να μ' αγαπάς
Εγώ θα σε ξεπεράσω όσο μπορώ
Θα κλάψω πολύ αλλά θα το κάνω
Κάποιοι άνθρωποι είναι πιο σημαντικοί για ΜΕΝΑ από σένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου