Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Πάψε να με ξεχνάς ...


Πάψε να με ξεχνάς ...


Mίλα μου μη με προσπερνάς
Εγώ είμαι που σ' αγαπάω πολύ
Μη με ξεχνάς
Δείξε μου την αγάπη σου
Εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο
Σ αγαπάω πολύ ...

¨Οσα η αγάπη ονειρεύεται ...



Στίχοι: Αλκίνοος Ιωαννίδης
Μουσική: Αλκίνοος Ιωαννίδης
Πρώτη εκτέλεση: Αλκίνοος Ιωαννίδης
Άλλες ερμηνείες: Ελευθερία Αρβανιτάκη


Παίρνω απόσταση απ' το χθες
να 'ρθούνε κι άλλες εποχές.
Να 'ρθουνε λύπες και χαρές
καινούριες να σου τις χαρίσω.

Παίρνω απόσταση απ' το χθες
για να μπορέσω να με θες
να βρω τραγούδια, μουσικές
καινούριες να σου τραγουδήσω.

Έλα μη μου καίγεσαι,
θα σου χαρίσω ό,τι θες
έλα μη μου καίγεσαι,
όλα μου τ' αύριο και τα χθες
στο τώρα θα τα κλείσω

Όσα η αγάπη ονειρεύεται,
τα αφήνει όνειρα η ζωή.
Μα όποιος στ' αλήθεια ερωτεύεται
κάνει τον πόνο προσευχή,
βαρκούλα κάνει το φιλί
και ξενιτεύεται.

Παίρνω απόσταση άμα θες
κι από τις πρώτες μας ματιές,
για να μπορέσω με γητειές
καινούργιες να στις ξαναδώσω.

Βρίσκω στον έρωτα γιατρειές
να τον γιατρέψω απ' τις πληγές
και στολισμένο χαρακιές
καινούριες να τον ξανανιώσω.

Έλα μη μου καίγεσαι
θα σου χαρίσω ό,τι θες
έλα μη μου καίγεσαι
όλα μου τ' αύριο και τα χθες
στο τώρα θα τα κλείσω

Όσα η αγάπη ονειρεύεται
τα αφήνει όνειρα η ζωή
μα όποιος στ' αλήθεια ερωτεύεται
κάνει τον πόνο προσευχή,
βαρκούλα κάνει το φιλί
και ξενιτεύεται.

Όχι δεν θα το κάνω ...



Στίχοι: Μάνος Ξυδούς
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας
Πρώτη εκτέλεση: Πυξ Λαξ


Μέτρησα προχθές τις μικρές μας στιγμές
ήσουνα κι εσύ μια σταγόνα στη βροχή
Κι αν δεν μπορώ να σ'αγγίξω πάλι μόνος προσπαθώ
να κρυφτώ, να σε χάσω, να χαθώ

Μα δε θα δακρύσω πια για σένα
και μη ρωτάς για μένα
δε θα δακρύσω πια για σένα
και μη ρωτάς για μένα

Μέθυσα προχθές στις μικρές μας στιγμές
ήσουνα κι εσύ μια σταγόνα από κρασί
κι αν δεν μπορώ να σ' αγγίξω πάλι μόνος προσπαθώ
να κρυφτώ, να σε χάσω, να χαθώ

Μα δε θα δακρύσω πια για σένα
και μη ρωτάς για μένα
δε θα δακρύσω πια για σένα
και μη ρωτάς για μένα

Για την ειρήνη ...

Ένα παιδί ρώτησα
ειρήνη τι θα πει
η απάντηση μου με αφόπλισε
ειρήνη είναι ο κόσμος
να σέβεται τα παιδιά
τις ανάγκες τους.

Ειρήνη είναι
να πάψουν οι μεγάλοι
να κάνουν πολέμους
να κοιτάνε λίγο
τον διπλανό τους
να αγαπάνε τον συνάνθρωπο τους
να μη θέλουν να τον βλάψουν.

Ειρήνη είναι
όλος ο κόσμος να κυβερνιέται
από τα παιδιά
που ξέρουν πόσο σημαντική είναι.

Μαρία Έλενα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου