Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟΥΝ


Δε θα μου το απαγορέψεις ...

Δεν πίστευα πως μπορούσες
να μη πιστέψεις τα λόγια μου.
σ' αγάπησα ναι  και Σ' αγάπησα πολύ.

Όμως δε μπορούσα
να περιμένω το ένα σου λόγο.
ήθελα και εγώ ν΄ αισθανθώ
λίγο καλύτερα για μια φορά.

Εσύ είπες πρώτος
πως δε μ' αγάπησες ποτέ.
εσύ είπες
πως δε θες να με δεις.

Εγώ ήμουνα
τόσο γλυκιά για σένα.
σου έκανα
όλα τα χατίρια και εσύ τίποτα
ήθελες πάντα να με στεναχωρείς.

Μπορεί η καρδιά μου
να λες πως είναι σαν αγκινάρα
αλλά δε παύω να Σ' αγαπώ
μπορεί να μη θέλω να σε ξαναδώ
αλλά το έχω ανάγκη.

Δε το κάνω από πείσμα.
σ' αγάπησα πραγματικά
δε θα σε παρακαλέσω όμως.
κάνε ότι εσύ πιστεύεις καλύτερο.
δεν μου αρέσει να παρακαλάω.

Δε θα σε ξαναενοχλήσω
σου το ορκίζομαι
αλλά θα συνεχίσω να γράφω για σένα
αυτό δε μπορείς να μου το απαγορέψεις.

Μια αγάπη φωτιά ...

Με αυτή την αγάπη να καείς
Να καώ και εγώ μαζί σου στον ερωτά σου
Σ' αγαπώ δεν ντρέπομαι να το λέω συνέχεια...



Στίχοι: Αντώνης Βιλλιώτης
Μουσική: Antony James
Πρώτη εκτέλεση: Σοφία Στρατή


'Ηρθε η ώρα να διαλέξεις
Αν με ακολουθείς, θα αντέξεις;
Πες έχω τρελαθεί, δε θα ΄μαι πάντα εδώ
να σε ζητώ, μη το ξεχνάς

Δεν είμαι παιχνιδάκι, να παίζεις όταν θες
Δεν είμαι πια παιδάκι, θυμώνω αφόρητα με τις υπερβολές

Μια αγάπη φωτιά αναζητώ να σημαδέψει τη ζωή μου
Κάθε στιγμή, κάθε λεπτό, να είναι η πρόκλησή μου
Μια αγάπη φωτιά για να καώ
Μια εμπειρία ανεπανάληπτη
Χωρίς συμβιβασμούς
Πάντα να ζω

Άκου τη στιγμή, θυμήσου
Για να 'μαστε μαζί, αφήσου
Μη χάσουμε λεπτό, θα 'ναι ανόητο

Ευτυχισμένη ...

Την μοναξιά δε την άντεχα από μικρή.
Αισθανόμουνα πως δεν υπήρχε κανένας που να μπορούσα να ακουμπήσω απάνω του.
Μερικά χρόνια μετά βρήκα κάποιον που έδιωξε τη μοναξιά μου
Είδαμε τ' αστέρια μαζί και ομορφήναμε ο καθένας τη ζωή του άλλου
Όμως όλα τα όμορφα κάποια στιγμή τελειώνουν
Δε στεναχωριέμαι που τελειώσε απλώς αισθάνομαι ευτυχισμένη που το έζησα
Νιώθω όμορφα που έστω και για λίγες στιγμές βρισκόταν στη ζωή μου
Την ομόρφηνε και έκανε και εμένα ευτυχισμένη.

Για τον πλούτο και την φτώχεια ...

Αποφθέγματα για τον πλούτο και την φτώχεια
Δεν είναι περισσότερο ευτυχής ο πλούσιος από εκείνον που έχει το καθημερινό του, εκτός εάν τον ακολουθήσει μέχρι τέλους η καλή τύχη και του επιτρέψει μέσα στ' άλλα του αγαθά να πεθάνει και καλά.
Ηρόδοτος
Πολλοί ανόητοι έχουν πλούτο εκείνοι που τα καλά ζητούν βασανίζονται από την φτώχεια.
Κι οι δυο τους είναι ανήμποροι να δράσουν.
Τους πρώτους τα χρήματα τους εμποδίζουν, τους άλλους το μυαλό.
Θέογνις
Φρόντισε να έχεις πλούτο γιατί αυτός είναι η ευγένεια κι αυτός σου επιτρέπει να κάνης τον καλύτερο γάμο.
Την φτώχεια την συνοδεύει η ασημότητα και η περιφρόνηση, ακόμη κι αν είναι κανείς σοφός.
Ευριπίδης
Πολλοί κακοί πλουτίζουν και οι καλοί είναι φτωχοί όμως εμείς μ' αυτούς δεν θ' ανταλλάξουμε την αρετή με τον πλούτο γιατί η αρετή σταθερή είναι πάντα, ενώ τα χρήματα κάθε φορά τα έχει άλλος.
Σόλων
Ο Διογένης έλεγε ότι η φτώχεια συντελεί στο να γίνει κανείς αυτοδίδακτος στην φιλοσοφία διότι όσα εκείνη προσπαθεί να σου μάθει με τα λόγια, αυτά η φτώχεια σε αναγκάζει να τα μάθεις στην πράξη.
Διογένης
Προτιμότερο είναι, αν το καλοεξετάσει κανείς, να μην έχεις πολλά και δυσάρεστα, αλλά λίγα και ευχάριστα, φτώχεια δηλαδή χωρίς λύπες παρά πλούτη πικρά.
Μένανδρος
Οι πλούσιοι δεν συνηθίζουν τόσο όσο οι φτωχοί να νοιώθουν οίκτο προς τους δυστυχισμένους διότι, καθώς φοβούνται για τον εαυτό τους, λυπούνται για τις συμφορές των άλλων.
Αναξιμένης


Νοσταλγία ...

Νοστάλγησα να καθίσω πάνω σ' ένα βράχο
σ' εκείνο τ' ακρογιάλι τ' αγαπημένο
κει που με δυο κολοκύθες κάτω απ' τις μασχάλες
τα πρώτα τσαλαβουτήγματα πρωτοθάρρεψα.
Νοστάλγησα το βουναλάκι, το βουτηγμένο στο λιοβασίλεμα,
κείνο το βουναλάκι π' αγνάντιαζε ως πέρατα τ' ορίζοντα,
και που με τα πρώτα χτυποκάρδια στα στήθη
το βασιόπουλό μου ονειρευόμουν τ' άπιαστο.
Νοστάλγησα τον πευκώνα τον μοσχομυρισμένο
και που πρωτόνοιωσα να με καίει η φλόγα της αγάπης
και που πρωτοχάραξε μια καρδιά μ' ένα βέλος
κι έγραψε τα ονόματά μας η πρώτη μου αγάπη.
Νοστάλγησα το λιμανάκι του νησιού μου
το λιμανάκι εκείνο που τόσες φορές με πήρε και μ' έφερε,
κει, που γυρνώντας απ' τις εξετάσεις μας,
στον Ποσειδώνα τα καλαμάρια μας θυσιάσαμε.
Καημένο μου νησί μου αγαπημένο,
μ' αγάπες, κλάματα, χαρές συνυφασμένο!
Όσο πιο μακριά σου βρίσκομαι, τόσο σε νοιώθω δικό μου,
μέσα στα βάθη της καρδιάς μου ανεξίτηλα χαραγμένο!
Αγγελική Μαραγκουδάκη - Βόλλνερ

Πόσο αλήθεια μπορεί να είναι ...

image017.jpg
Με το μύθο της γυναικείας μονογαμικότητας έχουν γαλουχηθεί πολλές γενεές γυναικών.Όταν όμως γκρεμίζονται οι αναστολές και καταρρίπτονται τα ταμπού, αναδεικνύεται η πραγματική φύση της γυναίκας η οποία είναι πιο κοντά στο παραμύθι της Αμαζόνας παρά σε εκείνο της αφοσιωμένης πριγκίπισσας...

Το ψέμα...

Μια λανθασμένη πεποίθηση που έχει καλλιεργηθεί είναι ότι η γυναίκα έχει χαμηλότερη σ
εξουαλική επιθυμία και μειωμένα σεξουαλικά ένστικτα σε σχέση με τον άντρα, γεγονός που την καθιστά λιγότερο διαθέσιμη σε πολυγαμικές επιλογές. Όπως λέγεται συχνά, ο άντρας είναι «κυνηγός».

...και η αλήθεια

Είναι γεγονός ότι πολλές φορές η γυναίκα, στο πλαίσιο ενός γάμου ή μιας μακροχρόνιας
σχέσης, δεν ενδιαφέρεται πολύ για το σεξ. Ενώ έχει έντονη επιθυμία στην αρχή της σχέσης ή όταν γνωρίζει έναν καινούργιο σύντροφο, μετά η επιθυμία της σιγά-σιγά μειώνεται. Στις περισσότερες από αυτές τις περιπτώσεις η αλήθεια είναι πως δεν έχει όρεξη να κάνει έρωτα με τον σύζυγο της! Αντίθετα, φαντασιώνει συχνά ότι ερωτεύεται κάποιον άλλον ή ότι κάνει έρωτα με άλλους άντρες.

Προοριζόμαστε για έναν άντρα;

Το ερώτημα αυτό έχει απασχολήσει πολλούς; άντρες και γυναίκες, επί σειρά ετών. Έχει βέβαια γεννηθεί και έχει «επωάσει» στην πάροδο του χρόνου από γνωστές πεποιθήσεις και αντιλήψεις σχετικά με τη γυναικεία σεξουαλικότητα, οι οποίες υπηρέτησαν κυρίως κ
οινωνικές αναγκαιότητες.

Τι λένε οι βιολόγοι

Οι βιολόγοι υποστηρίζουν ότι οι γυναίκες είναι γονιδιακά προγραμματισμένες ως δυνητικώς πολυγαμικές με σκοπό τη γέννηση ενός υγιούς παιδιού. Η ύπαρξη πολλών εραστών αυξάνει την πιθανατότητα σύλληψης και δίνει τη δυνατότητα στο θηλυκό ωάριο να γονιμοποιηθεί από το καλύτερο σπερματοζωάριο.

Ο μύθος της μονογαμικότητας

Η μονογαμικότητα έχει στηριχθεί στην πεποίθηση ότι η γυναίκα ενδιαφέρεται για την
προστασία και την ανατροφή των παιδιών της και βάζει σε δεύτερη θέση το σεξ. Στην πραγματικότητα δεν έχει μάθει ποτέ να αποδέχεται τη σεξουαλικότητα της και να θεωρεί τον έρωτα ως κάτι «καλό». Έτσι στρέφει το αποκλειστικό της ενδιαφέρον προς τα παιδιά και αφοσιώνεται στην ανατροφή τους.

Εξωσυζυγικές σχέσεις

Στοιχεία ερευνών αποκαλύπτουν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό αντρών και γυναικών έχει εξωσυζυγικές σχέσεις και συχνές εναλλαγές συντρόφων. Οι γυναίκες δεν υστερούν σε α
υτό, όμως χωρίζουν συχνότερα από τους άντρες με το πρόσχημα «θέλω να βρω τον εαυτό μου», ενώ στην πραγματικότητα η αφορμή είναι ένας άλλος άντρας. Παράξενες ισορροπίες σε πολυγαμικές επιλογές...

Νεότεροι εραστές

Η γυναίκα σε πολλά στάδια της ζωής της έχει έντονη ερωτική επιθυμία. Ένα τέτοιο στάδιο, για παράδειγμα, είναι εκείνο της εγκυμοσύνης. Επίσης όσο μεγαλώνει, λόγω συγκεκριμένων ορμονικών μεταβολών, αυξάνεται και η ερωτική της επιθυμία. Πολλές
φορές βλέπουμε τις γυναίκες να κάνουν ερωτικές σχέσεις με νεότερους άντρες γιατί αυτοί μπορούν να αντεπεξέλθουν περισσότερο στην αυξημένη ερωτική τους διάθεση.

Σε έκανα να χαμογελάς
σου έλεγα αστεία
σε κοιτούσα στα μάτια
λεγοντάς σου Σ' αγαπώ.

Εσύ
δεν τα έβλεπες όλα αυτά
με ξέχασες
δεν θέλησες να με ξαναδείς.

Δε παύω να σ' αγαπάω
μόνο που η καρδιά μου πονάει
σε θέλει πίσω ...

Μαρία Έλενα

Καλά να περάσετε ...

Ένα από τα πιο όμορφα τραγούδια του Μητροπάνου
Είναι ότι πρέπει για μεσημέρι Κυριακής
Καλά να περάσετε

 
Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Τα χείλη μου ξερά και διψασμένα
γυρεύουνε στην άσφαλτο νερό
περνάνε δίπλα μου τα τροχοφόρα
και συ μου λες μας περιμένει η μπόρα
και με τραβάς σε καμπαρέ υγρό

Βαδίζουμε μαζί στον ίδιο δρόμο
μα τα κελιά μας είναι χωριστά
σε πολιτεία μαγική γυρνάμε
δε θέλω πια να μάθω τι ζητάμε
φτάνει να μου χαρίσεις δυο φιλιά

Με παίζεις στη ρουλέτα και με χάνεις
σε ένα παραμύθι εφιαλτικό
φωνή εντόμου τώρα ειν' η φωνή μου
φυτό αναρριχώμενο η ζωή μου
με κόβεις και με ρίχνεις στο κενό

Πώς η ανάγκη γίνεται ιστορία
πώς η ιστορία γίνεται σιωπή
τι με κοιτάζεις Ρόζα μουδιασμένο
συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω
τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί

Αγάπη μου από κάρβουνο και θειάφι
πώς σ' έχει αλλάξει έτσι ο καιρός
περνάνε πάνω μας τα τροχοφόρα
και γω μέσ' στην ομίχλη και τη μπόρα
κοιμάμαι στο πλευρό σου νηστικός

Πώς η ανάγκη γίνεται ιστορία
πώς η ιστορία γίνεται σιωπή
τι με κοιτάζεις Ρόζα μουδιασμένο
συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω
τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί
remosalitheieskaipsemata500
Παίρνοντας αφορμή απ' το καινούριο cd του Αντώνη Ρέμου Αλήθειες και ψέμματα διερωτώμαι
πόσες αλήθειες και πόσα ψέμματα είμαστε αναγκασμενοι να λέμε στη ζωή μας.
Τι πιστεύετε καλύτερα είναι ένα μικρό ψέμα ή μια πικρή αλήθεια;

Αλήθειες και ψέματα ...




remosalitheieskaipsemata250Αναμφισβήτητα μία μεγάλη λαϊκή φωνή και ένας αγαπημένος ερμηνευτής, ο Αντώνης Ρέμος μας συστήνει την επερχόμενη δισκογραφική του δουλειά με γενικό τίτλο «Αλήθειες και Ψέματα» που κυκλοφόρησε στις 14 Νοεμβρίου. Το «Ποτέ», το ακούσατε αποκλειστικά από το Βήμα 90,1 σε Πρώτη Μετάδοση! Μία ρυθμική μπαλάντα σε μουσική του Αντώνη Βαρδή και στίχους του Βασίλη Γιαννόπουλου.
Στο νέο του έβδομο κατά σειρά προσωπικό άλμπουμ ο Αντώνης Ρέμος συνεργάζεται με πολλούς δημιουργούς.
Ο Αντώνης Βαρδής συμμετέχει ενεργά με 7 τραγούδια σε στίχους του Βασίλη Γιαννόπουλου.
Μία δυνατή λαϊκή μπαλάντα  έχει συνθέσει ο Στέφανος Κορκολής σε στίχους του Νίκου Μωραϊτη.
Ένα μοναδικό λαϊκό κομμάτι έχει γράψει ο Κωνσταντίνος Μπαλταζάνης σε στίχους της Μυρτώς Κοντοβά.
Την δυνατή του πένα έχει δώσει και ο Αντώνης Ανδρικάκης σε μία λαϊκή μπαλάντα του Κυριάκου Παπαδόπουλου.
Ένα υπέροχο χασάπικο έχει γράψει ο Χάρης Βαρθακούρης σε στίχους του Νίκου Γρίτση.
Ο Χρήστος Δάντης έχει προσθέσει την δική του πινελιά με ένα κομμάτι σε στίχους του Νίκου Σαρρή.
Στο νέο άλμπουμ περιέχονται και δύο τραγούδια ενός νέου δημιουργού του Αποστόλη Βαλαρούτσου.
Το νέο βήμα του Αντώνη Ρέμου είναι απόλυτα προσεγμένο και δουλεμένο.
Δεκαπέντε ολοκαίνουργια τραγούδια συγκεντρώνονται κάτω από τον τίτλο «Αλήθειες και Ψέματα», για να βρει ο καθένας μας τις δικές του αλήθειες μέσα από τις μοναδικές ερμηνείες του καλύτερου λαϊκού τραγουδιστή της γενιάς του.
Το άλμπουμ κυκλοφόρησε στις 14 Νοεμβρίου.

Πηγή: http://www.vimafm.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=64&Itemid=17

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου