Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Κοντά Σου "Αναστήθηκα"


Γράμματα στην Αθάνατη ΑγαπημένηΣκέψεις Μόνες »

Κοντά Σου "Αναστήθηκα" Ψυχή Μου

Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου 2010

Άπλωσα...
τις σκέψεις στα μονοπάτια των ήχων...
κι οι νότες χόρευαν...
γυμνές, ανάγλυφες...
σχηματίζοντας όνειρα...
κι αυτά μ' αγκάλιαζαν...
φιλούσαν τα υγρά χείλη
θύμιζαν Ζωή...
ζωγράφιζαν Αγάπη...
ξάπλωσα σε μιαν άκρη...
σφράγισα τα μάτια με χρώματα...
ταξίδεψα στον κόσμο της ψυχής μου...

κι Εσύ...
πάντα με αγνάντευες...φώτιζες τα βήματα...
σκέπαζες τρυφερά, ολάκερη την ύπαρξη...
προσευχόσουν...καρφωμένη στον βορρά...
ισοπέδωνες αποστάσεις...να είσαι κοντά μου...
κι Εγώ...
ζωγράφισα...ένα νησί στην ψυχή...
να ξαπλώνεις μαζί μου, χωρίς άλλους διαβάτες...
χωρίς άλλες κραυγές...δεν έχω φτιάξει λιμάνι...
εσύ φτερουγίζεις Αγάπη...όταν φιλάς την ζωή μου...
Να είσαι καλά...να θυμάσαι...
κοντά σου...Αναστήθηκα...
Ψυχή μου...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου