Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Γράμμα 28: O Σταυρός της αγάπης


5/2/13

Γράμμα 28: O Σταυρός της αγάπης




Σταυρώθηκα
γεμάτος με αίμα που αγάπη στάζει
κλειδωμένος στο κελί μου
εγώ και ο σταυρός μου
γεμάτος αυτοπεποίθηση
σου δίνω την καρδιά μου
πριν ο άνεμος κλάψει
πριν το σύννεφο καλύψει την ψυχή μου
πριν τελειώσει ο κόσμος

είσαι η αμαρτία μου
ο άγγελος μου
ο εθισμός και ο πόνος μου είσαι
άφησέ με μέσα σου
θέλω να σκαλίσω τις σκέψεις σου

αγάπη μου
το δρόμο παίρνω
στο αμυδρό φως
στο σκοτάδι
στο βασίλειο σου
στην αύρα σου
στο πνεύμα σου
στη σάρκα σου
στη ψυχή σου

αν μου ανοίξεις
θα υποφέρουμε μαζί
στο σταυρό μου
στο κελί μου
στον κόσμο μου
μόνο ο νους μας
θα ταξιδεύει στα σύννεφα
στο άπειρο
εκεί που κανείς
δεν θα βλέπει
την πραγματικότητά μας
αφέσου
όχι μην αφήνεσαι
σε αγαπώ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου