Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

ΕΡΩΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ


Τετάρτη

Είμαι Εδώ...

Σ τάσου
Κ οίτα
Ο λα
Ρ ημάδια
Π εταμένα
Ι σως
Ε πειδή

Γ ίνατε
Ε να
Λ ίγο
Α κόμα

Ξ εχνιέται
Α λήθεια;
Ν ωρίς
Α κόμα

Είμαι εδώ να το ξέρεις...
Σε νιώθω που υποφέρεις...
Το ξέρω πως θα καταφέρεις
Το γέλιο σου στα χείλη και πάλι να φέρεις...

Τρίτη

Γιορτά-(ζω).....!

Κερνάω απόψε....


 
Γιορτάζω.....
Τον πόνο..... Την αχαριστία ....  Τα χαμένα χρόνια...... Τις θυσίες..... 

Γιορτάζω σας λέω .......

Ελάτε να μου ευχηθείτε με μια απλή 


Η χειρονομία μετράει λένε......






Να μπορούσα να σε πιάσω...

 
..

Είσαι τόσο μα τόσο κοντά....... να χαθώ και γώ μες τη γαλήνη του νερού...

Να νιώσω την αύρα σου καθώς θα με κοιμίζει ο ήχος της φωνής σου.....

Να νιώσω ένα τόσο δα άγγιγμα στην άκρη των χειλιών μου..... 
 Να ξημερώσει τ' όνειρο μαζί σου.....

Φεγγάρι μου μίλα μου για σένα.... σου έχω πει τα πάντα για μένα..... 
Φώτισε αυτή τη νύχτα γιατί ο δρόμος είναι μεγάλος.... και πολύ σκοτεινός..... 
Με φοβίζει το σκοτάδι..... 

Κράτα με σφιχτά.... έρχεται η αυγή και θα χαθείς μες τη σιωπή ξανά.... 
θα προλάβω άραγε;

Δάκρυα...



Είναι απο τος στιγμές εκείνες που θέλω τόσο πολύ να βρέξει.... Να δακρίζει και ο Θεός μαζί μου..

Δευτέρα

Δύσκολες στιγμές.....

Ματάκια μου όμορφα....
Περνάς δύσκολες στιγμές το ξέρω.... 
Προσπαθώ να βρώ κάτι που θα σε κάνει λίγο να ξεχαστείς... 
Μα είναι μάταιο...
Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να βρίσκομαι κοντά σου όποτε με χρειαστείς....
.... μένω θεατής στον πόνο σου.... 
Μα δεν ξέρω κατα πόσο έχεις καταλάβει οτι είμαι εκεί γιατί νιώθω τον πόνο σου...
(σου το είπα κιόλας... με έπιασες απο το μπράτσο  και το ένιωσα πραγματικά )

Θέλω να βρεις ξανά το χαμόγελο σου... Σου πάει πιο πολύ.....
'θα μου περάσει' είπες.....  
το πιστεύω 
Ένας "σκορπιός" δεν το βάζει κάτω...

Όλα θα φτιάξουν... με τον καιρό... Υπομονή.....
Θα είμαι εδώ να το ξέρεις..... Η σκέψη μου είναι κοντά σου.... 




Τετάρτη

Στιγμές ηρεμίας,,,

Εκεί στη μέση του πουθενά θέλω να σταθώ...

00.24 λέει το ρολόι μου....
0,5l μπύρας έχουν καταναλωθεί....
Το τασάκι έχει σχεδόν γεμίσει από φίλους....

Η σκέψη μου χάνεται...... 
Αλλά έρχεται και πάλι κοντά μου μετανιωμένη....

Η νύχτα είναι όλη μπροστά μου κάτω από τον ήχο του τζίτζικα που μου την έχει ψιλό-σπάσει....(ούτε αυτός έχει ύπνο..)

Μα κάτι λείπει...... 

Όλα είναι τόσο ήσυχα και ήρεμα.....
ούτε το τηλ. χτυπά....
ούτε το chat ανοίγει......
ούτε νέα έχω...

Μάλλον είναι στιγμές Απόλυτης ηρεμίας.....

Δευτέρα

Mourmou-ρίσματακι..

Μέχρι να τελειώσει το ποτό μου σκέφτηκα να mourmourisw λίγο.....


Αναζητώ το σωστό αποτέλεσμα μέσα από λάθος επιλογές  ? 
ή 
Οι επιλογές μου ενώ είναι σωστές μου φέρνουν λάθος αποτελέσματα ?


Λάθος διαχείριση  ή Λάθος επιλογές .....?



Κάνουμε τις επιλογές μας βάση των αντοχών μας...


Σκεφτόμαστε κατά πόσο πρόθυμοι είμαστε να αντέξουμε το μετά... το αποτέλεσμα των πράξεων μας....

Όταν φτάνουμε στο μετά και τα πράγματα δεν πάνε όπως τα περιμέναμε αρχίζουμε να γκρινιάζουμε αλλά δεν λέμε ότι δεν ήμασταν έτοιμοι για αυτό, δε ρίχνουμε τις ευθύνες σε εμάς αλλά στους άλλους που δε βλέπουν το ίδιο με εμάς.....

Και όμως είμαστε όλοι τόσο μοναδικοί και διαφορετικοί μεταξύ μας γιαυτό....

Σου δίνω χρόνο να με μάθεις...  Μου δίνεις χρόνο να σε γνωρίσω....  

Αν είμαστε όλοι ίδιοι δεν έχει νόημα.....  



ΜΑΛΟΝ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ..... 
ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ Τ ΑΚΟΥΣΩ ΕΓΩ 
ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΓΚΡΙΝΙΑΡΑ & ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΑ
                          *****mournoura*****



Όμορφη νύχτα...

Άλλη μια νύχτα χάνετε πίσω από τη ματιά σου....


Εκείνη που μου έκανες καθώς στεκόσουν απέναντι μου...


Χάνετε πίσω από τις στιγμές εκείνες που εύχομαι να  είναι πάρα πολλές γιατί έχουν τη δική τους μαγεία....


Θα σε συναντήσω πάλι στο όνειρο ,που τυχαίνει να κοιμάται με την πραγματικότητα.....









Παρασκευή

Καλό σαββατοκύριακο....

Μικρές στιγμές αδυναμίας...
Θα μου περάσει όμως.......

 

Πέμπτη

Μου θυμίζει το άρωμά σου..

Και όχι μόνο το άρωμά σου....
Αλλά και το μικρό σκορπιό στην πλάτη σου....

Παρασκευή

Η μικρή νεράιδα λύγισε....


Χθες βράδυ σε κράτησα.....
&
Σήμερα με τσίμπησες "scorpie"

Ο πόνος από το τσίμπημα σου είναι μια έντονος μια γλυκός...... 

Ξέρω πως όταν ξημερώσει αυτός ο πόνος θα χαθεί... η νύχτα όμως πως θα περάσει?

Λύγισα  ναι το παραδέχομαι....   όσο περνά ο καιρούς δένομαι μα όχι  όπως το εννοείς εσύ.... ξέρεις και ξέρω..... 

Το τσίμπημά σου είναι η άμυνα σου..... το ξέρω..... Μα εγώ δάκρυσα απόψε....



Τρίτη

Ελεύθερη Ψυχή....





Χάνω τον έλεγχο..???



I lose control because of you babe
I lose control when you look at me like this
there's something in your eyes that is sayin' tonight
I'm not a child anymore, life has opened the door
to a new exciting life

I lose control when I'm close to you babe
I lose control don't look at me like this
there's something in your eyes, is this love at first sight
like a flower that grows, life just wants you to know
all the secrets of life

It's all written down in your lifelines
it's written down inside your heart

You and I just have a dream
to find our love a place
where we can hide away
you and I were just made
to love each other now
forever and a day

I lose control because of you babe
I lose control when you look at me like this
there's something in your eyes that is sayin' tonight
I'm so curious for more just like never before
in my innocent life

It's all written down in your lifelines
it's written down inside your heart

You and I just have a dream
to find our love a place
where we can hide away
you and I were just made
to love each other now
forever and a day

Time stands still
when days of innocence are falling for the night
I love you girl I always will
I swear I'm there for you till the day I'll die

Όμορφη Μέρα..!!


Ξυπνάς με μία γλυκιά σκέψη.....

Με την επιθυμία να συναντήσεις το όνειρο σου....

Ένα sms για καλημέρα είναι το κίνητρο να σηκωθείς από το κρεβατάκι σου...

Σε λίγα λεπτά βρίσκεσαι κοντά στο όνειρο σου....
Η μέρα είναι τόσο μα τόσο όμορφη....!!! 


Πολλά φιλία αναγνώστες αυτού του blog  με τις πιο όμορφες ευχές για καλή μέρα.....!!!!





Δευτέρα

Ήρεμη νύχτα.....

Μια κουραστική  ημέρα χάθηκε στο ηλιοβασίλεμα...





Πάνε τόσες μέρες.....
Μου λείπει η ανάσα σου.....
Το άγγιγμα σου......





Απόψε η νύχτα είναι βουβή......
Περιμένω πως και πως .......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου