Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Να με θυμηθείς…


Να με θυμηθείς…

“Κάθε που νιώθω μοναξιά, σκέφτομαι πως υπάρχεις
Και θέλω να ‘ρθω εκεί κοντά, τίποτα να μην πάθεις
Θα πλέξω χρώμα της φωτιάς, με το χαμόγελό σου
Σε άδεια δωμάτια σκοτεινά, θα βλέπω απ’ το φως σου
Να με θυμηθείς, να με θυμηθείς
Δεν φταίω εγώ, μέσα μου θα ζεις
Κάθε που πνίγομαι σκυφτός, στα τρύπια όνειρά μου
Πιστεύω σαν ηθοποιός, πως βρίσκεσαι κοντά μου
Να με θυμηθείς, να με θυμηθείς
Δεν φταίω εγώ, μέσα μου θα ζεις”

Αφιερωμένο…
Μου λείπεις…Πάντα θα μου λείπεις, ονειράκι μου…
Να προσέχεις τις νύχτες που δεν θα είμαι δίπλα σου να μετράω τις ανάσες σου…
Σε έχω συνέχεια στο μυαλό μου… Ειδικά όμως σήμερα δε μπορώ να σταματήσω να σε σκέφτομαι. Βρίσκεσαι παντού όπου κι αν κοιτάξω , με περιβάλλεις και εισχωρείς μέσα μου σαν τον αέρα που αναπνέω.
Θέλω να κρυφτώ στην αγκαλιά σου …τόσο πολύ…
Μου έλειψες…
Μα πιο πολύ μου έλειψε το γέλιο σου. Μου υπόσχεσαι ότι θα γελάς?
Μόνο αυτό θέλω να γελάς…κι ας μην είμαι εγώ εκεί…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου