Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Ονοματοδοσία ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ....


Ονοματοδοσία


 * Φως μου.......... Ζεστασιά μου.......... Καρδιά μου

* Έρωτά μου.......... Φιλί μου .......... Λατρεία μου

* Ομορφιά μου.......... Πάθος μου.......... Τρέλα μου

* Χαρά μου.......... Μαρτύριό μου.......... Πόθε μου

* Σπουργιτάκι μου.......... Γοητεία μου.......... Ζωντάνια μου

* Μελωδία μου.......... Όνειρό μου.......... Τρεμούλα μου

* Ποίημά μου..........Ψιψίνι μου.......... Άνθρωπέ μου

* Ζουζούνι μου.......... Θρησκεία μου.......... Επιθυμία μου

* Δάκρυ μου.......... Γαλήνη μου.......... Ακολασία μου......... Γιατρειά μου

* Καρδουλίνι μου.......... Αρρώστια μου.......... Τρικυμία μου

* Ελπίδα μου.......... Ζημιά μου.......... Ανάγκη μου.......... Αναπνοή μου

* Νινί μου..........Παραφροσύνη μου.......... Μαργαριτάρι μου

* Αιχμαλωσία μου.......... Καμάρι μου.......... Φαντασία μου

* Σκοτούρα μου.......... Προβληματάκι μου.......... Παράδεισέ μου

* Νοστιμιά μου..........  Άρωμά μου.......... Μεθύσι μου

* Ρουμπίνι μου..........Στήριγμά μου.......... Γλυκό μου

* Αδυναμία μου.......... Βασανάκι μου........ Ηδονή μου

* Μαναράκι μου.......... Περηφάνια μου.......... Καρδιοχτύπι μου

* Ευτυχία μου.......... Παραμύθι μου.......... Διαστροφή μου

* Πυρετέ μου.......... Ξεκούρασή μου.......... Αρκουδάκι μου

* Καταστροφή μου.......... Ηφαίστειό μου.......... Ενθουσιασμέ μου

* Θησαυρέ μου.......... Λιμανάκι μου.......... Οπτασία μου

* Έρωτά μου.......... Μουτράκι μου.......... Ταλαιπωρία μου

* Εξάρτησή μου.......... Φουρτούνα μου.......... Διαβολάκι μου

*  Ζωή μου.......... Ανάσα μου.......... Ζαχαρωτό μου

* Θολούρα μου.......... Καταιγίδα μου.......... Απόλαυσή μου

* Μωρό μου.......... Γκρινιάρη μου.......... Αστέρι μου

* Διαμάντι μου.......... Ηρεμία μου.......... Φλόγα μου

* Ζουζούνι  μου.......... Ζυμαράκι μου.......... Αγάπη μου

* Λουκουμάκι μου.......... Μουρμουριδάκι μου.......... Ζαλάδα μου

* Λαχτάρα μου......... Μπισκοτάκι μου....... Ψυχή μου

* Συντροφιά μου.......... Λατρεία μου.......... Γατουλίνι μου

* Μανία μου.......... Φιλαράκι μου.......... Παρηγοριά μου.........Γέλιο μου

*Χρυσάφι μου.......... Ύπαρξή μου.......... Σύντροφέ μου......... Έννοια μου

* Θύελλά μου......... Καημέ μου......... Χαμόγελό μου........ Σώμα μου


 Όπως και αν σε φωνάξω, Έρωτας είσαι μοναδικός!







20 σχόλια:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου