Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

ποιηση ...στο θυμωμενο ΣΚΑΣΕ & ΜΙΛΑΩ...ΕΥΧΕΣ !!!


Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011

Έξοδος κινδύνου

Νιφάδες λούζουν το κεφάλι μου
ένας κύκνος χορεύει σε χιονισμένο θόλο
από τις κόρες των ματιών
κλαδιά ξεχύνονται στο άπειρο

καθώς χάνομαι σε μαύρα σύννεφα
ρανίδες χάους με δροσίζουν
η αμφιλογία μου έχει το όνομα του φόβου
φτιάχνω νησίδες καταπράσινες  
κάθε που τα νύχια αγριεύουν

ευδόκιμο χάος το σώμα μου
 ο σκελετός είναι μονάχα ανάσες  
η σκέψη  χύνεται εκβάλλοντας
στη γη μου αγριάδα φυτρώνει
μέρα η νύχτα γίνεται
σαν ντύνομαι ηλιαχτίδα

με τα μεσοφόρια της θυμηδίας
απαλείφω της αϋπνίας τα δώματα
απαλείφω τα λείψανα των απόηχων
είναι η αρνησικυρία μου δικαίωμα
στην  έξοδο κινδύνου
είναι το νόημα της πράξης
που διαβάλλει την αιμορραγία
επάλειψη είναι η ουσία
του σιωπηλού αποκλεισμού
με πράξεις στεγανοποίησης
του είμαι μέσα στο εμείς

καταργώ τα μεσοφόρια της φαιδρότητας
τα λείψανα των άγρυπνων οραμάτων
μεταλλάσω σε πάλη επιβίωσης
το πάθος της αναίσχυντης ντροπής

να μην με τρομάζει η αγριότητα
να μην με τρομάζει ο θρήνος
θέλει χρόνο και χώρο
να ενστερνιστώ τα μέσα μου σκοτάδια



Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Ερεβώδης διαδρομή




                                     
                         Διαφεύγω
                                     βιώνω τον θάνατο ζώντας
                                     ταυτότητα δε έχω
                                     μόνο δάχτυλα
                                     πρόσωπο δεν λογίζεται
                                     μόνο μια σκιά
                                     μια σπασμένη ισορροπία
                                     μόνο μαστούς έχω
                                     μαστούς ελπίδας γενναιοφόρας

                                     δεν ορίζεται το όριο
                                     τo ανελέητο γρανάζι της αιωνιότητας
                                     σα μπήγω μαχαίρι δίκοπο
                                     στον Φρουρό του θανάτου
                                     στον Δήμιο που στέκει ακοίμητος
                                     έξω από την πόρτα μου

                                     ανασαίνω κάτω από την γλώσσα μου
                                     μακελεύω  την ανένδοτη ζωή
                                     ζω παρέα με το σκότος
                                     σάλπιγγες και κύμβαλα δεν αρκούν
                                     χρειάζεται σπινθήρας να κροταλίζει
                                     στα σωθικά που αναβαπτίζονται

                                     αυτό που ζούμε
                                                   είναι ένα τίποτα
                                     μπροστά σ’ αυτό
                                                   που πρόκειται να ζήσουμε…






"Διαβάστε περισσότερα".

Τετάρτη, 16 Φεβρουαρίου 2011

Σκιές



                          Ίχνος φωνής δεν θα μείνει
                          στη σκιά που απλώνει σκιές

                          η θέληση άνισο επιφώνημα
                         σε γέφυρα ελπίδας
                         στην ανάσα που διαφεύγει
                         απ’ τα χείλη επιθυμώντας
                         να γλιστράει μες στο άπειρο

                         τροχός η ζωή που εκτροχιάζεται
                         υφάδι των φευγαλέων αντιθέσεων
                         ο δρόμος τραχύς
                         της εύπλαστης ψυχής

                         να πέφτω να σηκώνομαι
                         να τινάζω τη σκόνη από μέσα μου
                         να σκάνε οι ρίζες μου
                         τις πληγές ν’ αλείφω
                         με βάλσαμο από δάκρυα
                        να βηματίζω με την νύχτα
                        άυπνη άπνοη ανώλεθρη
                        μα πάντα πεινασμένη
                        τρέχω τρέχω τρέχω
                        τρέχω με την ανελέητη απληστία
                        της πορείας μου στο άχρονο

                        πέφτω πέφτω πέφτω  
                        σε μια πείνα που την τρέφω
                        με τους μαστούς της φαντασίας
                        με κομμένη ανάσα
                        στην γεύση της φωνής

                        έρημα τα δάχτυλα μένουν
                        ν’ αμφιρρέπουν στο κενό…
                        μπρος στα ύστερα της μύχιας ροής
                        τι να την κάνω την αγάπη, αγάπη μου;
                        μπρος στον χείμαρρο του ανελέητου αίματος
                        τι να το κάνω το λεπίδι;





"Διαβάστε περισσότερα".

Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011

Μιαν άπτερη νύχτα




Μέλλον βρεγμένο
μιας παλίρροιας  κόκκινης
εκτός πλάνου ταξιδεύτρια
των μαύρων γλάρων οδηγός
ενός ουρανού αρπακτικού
μια παγωμένη σταγόνα

αιωρόπτερο σώμα
σε όλους τους τόνους
με όλες τις αποχρώσεις
στου αετού την απόδραση
στο μαύρο κατέληξα
μιας άπτερης νύχτας



"Διαβάστε περισσότερα".

Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2011

Χρόνος γυμνός και απέριττος




Είναι κάποιες ώρες που πουθενά δεν οδηγούν
που τρίζουν αδέσποτες πάνω στον διχασμό
τρομάζει η τόση γύμνια τους ….

ξεφεύγουν οι μέρες
γεμίζοντας άπνοια τις ζωές μας
διπλώνουν οι πτυχές της ανίερης νύχτας
δεν έχει πια νόημα το σκοτάδι
μονάχα έχει άχρονες συλλαβές
που καλείσαι να ντύσεις με επευφημίες πανικού

τα σάλια λασπόνερα από βάλτους
σε καταπίνουν  τα καταπίνεις
τα δάκρυα φάρος μιας πράξης μισής
μια εμμονής να ζούμε δίχως φραγμό

την ματαιότητα της λύτρωσης αρνούμαστε
επικαλούμαστε την άφθαρτη ηδονή
η σκέψη σε δίαυλους καπνού
αναπνέει και εκπληρώνεται
ν’ αφήσουμε τώρα μπορούμε
το απέριττο να μας καθοδηγεί….




Είναι πολλές οι ώρες που οδηγούν στο πουθενά...στο πουθενά του εαυτού... Σ' εκείνον τον χωροχρόνο, που οι πληγές ρέουν μέλι και κρασί... στην ανίερη γιορτή του φόβου και του πόθου... σαν ζευγαρώνουν με τη Νύχτα και την Αυγή... Ελέω ηδονής βασιλείς...




"Διαβάστε περισσότερα".

Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

Γυναίκα του θέρους





Μια μαύρη τουλίπα
με άνθος αψεγάδιαστο
στους ίσκιους κρύφτηκε
στην ανάσα της Λίλιθ
φοβούμενη μην τυφλωθεί
απ’ την ολόλαμπρη γύμνια      
μιας γυναίκας του θέρους
που κάνει κομμάτια
τα ιερά βουνά
τις θάλασσες
και τα όνειρά της

που τις νύχτες ψηλαφίζει 
πεθυμώντας να βρει
το αστέρι της πηγής της
των κόκκινων φιλιών της
τις κηλίδες

σε πεσμένη δρυ ξυλεύθηκε
κι έμεινε εκεί να περιμένει
τους αιώνες...

signature







(ίσως εκείνη η γυναίκα με τις ηλιαχτίδες του φωτός στις σκέψεις να μπορέσει να αγγίξει το μαύρο της τουλίπας και να το αποχρωματίσει λίγο χωρίς να χάσει απ’ το δικό της φως... μα να προσφέρει πολύ κόκκινο απ’ το φιλί της καρδιάς της στις μικρές φλεβίτσες στα σέπαλά εκείνης...ίσως πάλι εκείνη να προτιμήσει τη γωνιά της τη σκοτεινή χωρίς να εκτεθεί στο φως...άγνωστη η πορεία μας μέρα με τη μέρα...)
oneiremata




"Διαβάστε περισσότερα".

Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2011

είναι φορές...





είναι φορές που ξεστομίζοντας τα μύχια της ψυχής μου ανακαλύπτω πως πονάω περισσότερο... και ξανακουρνιάζω στον εαυτό μου ...

μα… κοιτώντας του λαιμού σου τη γραμμή, μια ζάλη, μια αστάθεια πες, με επισκέπτεται, ένα «θέλω» φωνάζει το σχήμα σου ως εκεί, πεισματωμένο «θέλω».
χέρια πλατιά και ακούραστα, με προετοιμάζουν για αμφίρροπες μάχες, δάχτυλα σκοτεινά, αρπακτικά, που μόνο με δειλία δε συνορεύουν. το ένα χέρι αφημένο να κρέμεται, (προστάζεις να γονατίσω εκεί ή τι άλλο;).

τ' άλλο αποφασισμένο να 'ναι στο τέλος νικητής, στηρίζει το κεφάλι. οι ώμοι πάλι στο «θέλω» προστάζουν να γυρίσω, επίμονοι ώμοι. λαγόνες σε στιγμή συσπείρωσης νυχτόβιου αιλουροειδούς. εκρηκτική ετούτη η στάση κι η γραμμή που ζωγραφίζουν, κι αυτά τα χρώματα δεν είναι η ώρα μου ακόμα να τα δω... ας δω παρακάτω πριν οι αυτοάμυνες ξυπνήσουν.

πόδια εκπαιδευμένα στη φυγή μες το σκοτάδι. το λυγισμένο, με μια ιδέα αναμονής εκεί στο γόνατο, εκεί που ακουμπά ο αγκώνας σου (αναμονή ή ανασύνταξη; δώσε μου λίγο χρόνο....) τις αμφιβολίες μου, που μονολογούν ελπίζοντας, καταρρίπτει το άλλο σου πόδι, εκείνο το στυλωμένο στο χορτάρι.

δεν ξαναείδα πιο αμετάκλητη απόφαση, πιο δηλωμένη παρουσία. είσαι στ' αλήθεια παρών; κι εγώ κάποιες στιγμές απούσα, στρέφω τους φακούς μου στον μέσα μου θάλαμο, κι αναμετρώ δυνάμεις... δεν θα σου πω τον απολογισμό μου, τον ενδόμυχο. θα οχυρωθώ κι εγώ πίσω από ασφαλείς καθρέφτες
και θα χαμογελάσω αινιγματικά.

ποιος θα βγει νικητής από τη μάχη;

ω! είμαι σίγουρη. η απόλυτη παράδοση.












"Διαβάστε περισσότερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου