Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Ανωγειανό μου Γιασεμί...& ΑΛΛΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ


Ανωγειανό μου Γιασεμί...




Όσο η  γεωγραφία της καρδιάς θα
χαρτογραφεί επώδυνες αλήθειες...





τόσο η στιγμή θα  φλερτάρει με τις λεπτότερες 





των συναισθηματικών αποχρώσεων 
του αυθεντικού.


PS: Ανωγειανό μου Γιασεμί ✿⊱╮ Ευχαριστώ σε.-




Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2012

Φλέβες στιγμές..


Τσιγαροχαρτάκι μου...

" Ζούμε έξω απ'τη θλίψη μας






 για να μη μας βρίσκουν..
μα ακόμα κι αν δεν υπήρχε


Ουρανός 



 εμείς εκεί θα πηγαίναμε."




Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2012

Φαίδωνας Θεοφίλου ~ Για μια Αλήθεια...απλή.-


Πόσους δρόμους 
πρέπει να διασχίσεις







για μιαν απλή αλήθεια;








Απλότητα Ήθος  Ισσορροπημένος Λόγος
και ευαίσθητη Ανθρωπιά..
Παράθυρο στο Φως της Ζωης
και της αλήθειας της.


Με τον αγαπημένο  ποιητή
και Άνθρωπο
Φαίδωνα Θεοφίλου
απλά συνεχίζεται το αφιέρωμα
στους φίλους  της Καρδιάς.


✿⊱╮




Τρίτη, 7 Αυγούστου 2012

Θέλει κότσια τούτη η εποχή....



          Μέσα στην Πικρή Nυχτερινή Σιωπή ...






 των δεδομένων..





το πέρασμα
για την αλήθεια των αυτονόητων


.-




Κυριακή, 5 Αυγούστου 2012

...........................



Η Αλήθεια σιωπά..το ψέμμα κραυγαζει..
ομως καποιες στιγμες η αληθεια 
γινεται ανεμος και σκεφτεται φωναχτα...

Oσοι ειδαν..ειδαν..
και οσοι ενοιωσαν ενοιωσαν..
εν τελει


ολοι οι φιλοι που επικοινωνησαν 
μαζι μου σημερα


ειχαν απολυτο δικιο..


Συνεχιζουμε ΜΑΖΙ






στα όμορφα και μονο..











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου