Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Φως των ματιών μου!


Φως των ματιών μου!




Ψυχή μου εσύ...  φως των ματιών μου!

Φως των ματιών μου.jpg

Μια γροθιά

18 Οκτ 2012

Χωρίς Σχόλια



Απόψε ο ουρανός έχει γιορτή!

13 Αυγ 2012

Χωρίς Σχόλια

37..jpg

"Με τον αγέρα"

08 Αυγ 2012



Στιγμιότυπο 1 (11-7-2012 12-45 μμ).png

"Ο πλούτος μας"

21 Μαΐ 2012

           Ο πλούτος μας

Ανοίγω τα ματόκλαδα να ιδώ χαράματα τον ήλιο να προβάλλει
τις χούφτες μου γεμίζω με το φως μ' ανάμεσα απ' τα δάχτυλα γλιστράει

Ανοίγω τα δυο χέρια μου ψηλά τα φύλλα της καρδιάς μου στην ελπίδα
στου ανέμου καρφιτσώνω τα φτερά το γκρίζο των ματιών που γύρω είδα
 
Ανοίγω τα παράθυρα στο φως την πόρτα στον αέρα να περάσει
στο φύσημα να βγει ο στεναγμός το φως τους τοίχους κάτασπρους να βάψει
Ανοίξετε στο στήθος ένα αρμό ο πλούτος της ψυχής μας να περάσει
να αγγίξει την ψυχή του καθενός στις χούφτες μας το φως να μην αδειάσει.
ΚαΤερίνη.
20.5.2012
          scrapeenet_20120520105421SOmt.jpg

Για την γιορτή της μητέρας

13 Μαΐ 2012


Καλημέρα!! Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!
Να χαίρεστε τις μανούλες σας όσοι τις έχετε και να μην ξεχνάτε να δίνετε μια αγκαλιά ένα φιλί και να της λέτε πιο συχνά πόσο την αγαπάτε....
Οι μανούλες που έχουν φύγει, είναι πάντα κοντά μας, μέσα στην καρδιά μας, ας είναι καλά εκεί που βρίσκονται...





09 Απρ 2012


Λόγια - Εικόνες - Παρουσίαση: ΚαΤερίνη Μουσική: Νίκος Κοκολάκης "When the sun is dying" http://www.youtube.com/user/frankyproject2?feature=g-user-f

Ζωή όταν σε κοιτώ κατάματα

Χαρά, χαρά μου...
Κρυστάλλινες πηγές στο μεσημέρι του Αυγούστου,
ξεχειλίζουν μυρωδιές στο ζεστό σούρουπο.

Υπάρχεις γύρω μου, σε βλέπω
να κλαις να τραγουδάς ν' ανασαίνεις τον ήλιο
να λούζεσαι στη βροχή να βαδίζεις στις λάσπες
στο κάτασπρο χιόνι ακούραστη.

Χαρά, χαρά μου...
Ανάταση ψυχής αγέρι πάνω στα μαλλιά μου
παίρνει το υγρό μου βλέμμα και φεύγει...
Πόσο όμορφη είσαι όταν σε κοιτώ κατάματα!

Σαν πρώτη ανάσα
ενός μωρού που κλαίει δίχως δάκρυ...
Πότε λευκό τριαντάφυλλο, πότε μαυροφορούσα
μα πάντα είσαι όμορφη ΖΩΗ, φεγγοβολούσα!

ΚαΤερίνη.
Ζωή.jpg

Τριανταφυλλένια μου

30 Μαρ 2012



Να τα εκατοστήσεις Τριανταφυλλένια μου, σ' αγαπώ πολύ!!
Μουσική: Γιώργος Σταυριανός
Λόγια -- Εικόνες -- Παρουσίαση: ΚαΤερίνη

Ήσουν μια σπίθα που άναψε κι έγινε αμέσως φλόγα
φούντωσε και με μάγεψε το βλέμμα σου σαν το 'δα

Μες τη ματιά σου ο ουρανός έσταξε δυο σταγόνες
της χαραυγής γαλάζιο φως στα μάγουλα ανεμώνες

Στου δειλινού τη σιγαλιά γύρω σου μαϊστράλια
στα χρυσαφένια σου μαλλιά ανταύγειες και κοράλλια

Το γέλιο σου σαν ποταμός -ακούγεται ακόμα-
έγινε θάλασσα κι αφρός ήλιος μες το χειμώνα

Είσαι ένα όνειρο ακριβό στου ορίζοντα την άκρη
ουράνιο τόξο μακρινό χρώμα από φως και δάκρυ

Μα ο χρόνος τρέχει βιαστικός κι εσύ όλο αλλάζεις
πώς να σε τώρα δεν μπορώ να φανταστώ πως μοιάζεις

Λυγώ τριανταφυλλένια μου στη σκέψη μου και μόνο
να υλοποιώ Φυλλένια μου πως άλλαξες στο χρόνο

Στο διάφανο του ουρανού ίδια η μορφή σου μένει
τριανταφυλλάκι του Μαγιού που στην καρδιά μου γέρνει

Γύρε κι απόψε μάτια μου και δέξου την ευχή μου
πάρ' τα φιλιά τα χάδια μου, Χρόνια Πολλά ψυχή μου!

ΚαΤερίνη.
30.3.2012
Τριανταφυλλένια μου.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου