Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Πίστεψε!


Πίστεψε!

"Την πένα ερωτεύομαι, πίστεψε!
Τις λέξεις που ασελγούν μαζί,
αλλά και χωρίς μου την ίδια ώρα..
Τον πόνο ερωτεύομαι, πίστεψε!
Τη σάρκα σα γευτεί το λυσσαλέο,
εκεί που η τρέλα με το χαιρέκακο μπλέκει..
Τη γλώσσα που χάσκει στεγνή, πίστεψε!
Τα φιλιά του ίσως,
κάθε που σε γιατί καταλήγουν..
Την ωμή αναρχία μέσα μου, πίστεψε!
Όταν το σπαθί κραδαίνω στο φόβο
και χίλιες φορές μ'απαντά -γονάτισε!
Τον ίσκιο μου ερωτεύομαι, πίστεψε!
Το αθέατο του, την ηλιαχτίδα του,
αυτή που φυλά βαθειά στο σκοτάδι μας..
Ξεκρεμώντας εν'αστέρι..
Το τσακισμένο μου βήμα,
από το πρώτο βαλς που χορέψαμε στον ύπνο μας..
Ανελέητη πια ανατριχίλα..
Ματωμένη αγκαλιάζω ότι από πάντα με συντρόφευε.
Εμένα ερωτεύομαι, ΠΙΣΤΕΨΕ!" Amy Roussou Boukouvala

Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012

Αλίμονο

"Καρφιά που σκούριασαν στον έρωτα,
σ'αγαπώ που σκορπίστηκαν αταλάντευτα στο είναι μας,
τη σάρκα να λιώνω στη φωτιά,
κομμάτια το σύμπαν και σκόνη στα μάτια μου
-πώς βαδίζω χωρίς φως πλάι στα χείλη μου,
χωρίς ένα χάδι να καλημερίζει πάνωθε του Δαίμονα μου?
Είναι αδυσώπητες οι λέξεις,
καυτά φιλιά στο σώμα που παραδόθηκε με λάβαρο την αγάπη,
-πόσα παραμύθια αρχίσαμε με την υπόσχεση,
μα στην άρνηση κατέληξαν πριν προλάβουμε ν'αναστηθούμε?
Αλίμονο..
Κουράστηκα τον ήλιο να υπόδεχομαι
και εκείνος να με κερνάει νύχτα στο προσκέφαλο." Amy Roussou Boukouvala

Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2012

Έγλημα και τιμωρία

"Θαύματα μη ψάξεις να κρυφτείς απόψε.
Άθικτη μέσα από φωτιές που πάντα φλόγες τύψεις ξερνάνε,
μαινόμενη να χαράζω τη σάρκα μίσος..
Εγκλημα και τιμωρία η αγάπη,
ισόβια ποινή και κάθειρξη στις φυλακές μου -χρόνια ολάκερα..
Και εκείνο το φιλήδονο στόμα,
που αποζητά κάθε τόσο την επόμενη κτηνωδία μέσα μου, μέσα σου..
Πότε άραγε θα πάψω τις σκέψεις να θυσιάζω στις λέξεις?
Οργασμούς αλλιώτικους θέλω.."Amy Roussou Boukouvala

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου