Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Σαν σήμερα...Σ'αγαπώ...


Σαν σήμερα...Σ'αγαπώ...

Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2011

Always__by_kittysyellowjacket.jpg
Σαν σήμερα πριν από 2 χρόνια ένιωσα για πρώτη φορά το φιλί σου...
Σαν σήμερα πριν από 2 χρόνια ένιωσα για πρώτη φορά την αγκαλιά σου...
Ήμασταν μαζί...
Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω ότι πέρασαν 2 χρόνια καρδιά μου...από εκείνη τη μέρα που είχα τόσο άγχος...από εκείνο το πρώτο σου τριανταφυλλάκι...(που το έχω ακόμα)!!!
Τίποτα δεν άλλαξε από τότε...μόνο που σ'αγαπώ ακόμα πιο πολύ...
Θέλω πάντα να λαχταράμε ο ένας την αγκαλιά του άλλου όπως τότε...όπως τώρα...να ανεβαίνουμε στο συννεφάκι μας κάθε φορά που είμαστε μαζί...να μη χορταίνουμε φιλιά...να μη μπορούμε να φύγουμε ο ένας από τον άλλον...
Σ'αγαπάω καρδιά μου...τόσο πολύ...που τώρα που σου γράφω εδώ τα μάτια μου είναι υγρά...όχι από λύπη...αλλά από χαρά...
Από χαρά που σε έχω δίπλα μου...που κάθε φορά που θέλω να χαθώ απ'όλα το μόνο μέρος που θέλω να βρεθώ είναι η αγκαλιά σου...και η αγκαλιά σου είναι πάντα εκεί για να με ταξιδέψει...
Από χαρά που κάθε φορά που κοιτάω στα μάτια σου βλέπω όλα όσα θα ήθελα να δω...βλέπω την καρδιά σου...
Το μόνο που μπορώ να ευχηθώ καρδιά μου είναι να μην αλλάξει τίποτα...να είμαστε πάντα όπως τότε και όπως τώρα!!!
Σ'αγαπάω...τόσο πολύ!!!

Το τραγουδάκι μας αγάπη μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου