Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Ρολόι & αλλα


Ρολόι


Ασταμάτητα τους δείχτες
που κυλούν παρατηρώ
Και συνέχεια μετράω
το ατελείωτο κενό

Χρόνο θέλω ν’ αψηφήσω
Μα γυρνάς μες το μυαλό
Δίνεις χρώμα στ’ όνειρο μου
Την καρδιά μου ψηλαφώ

Ατέλειωτη σιωπή σου
αναπάντητο γιατί
Άλλο να σου πω δεν έχω
Η ματιά μου θα χαθεί

«Άπιαστα τα όνειρα σας…»
μου φωνάζουνε ξανά
«Ερινύες τα φιλιά σας…»
Και ο χρόνος σταματά

Η αυλαία πια θα πέσει
Θα χαθείς και θα χαθώ
Και ίσως κάποιος μας αντέξει
Το τεράστιο κενό

Δεν θα είμαι όμως εγώ…..

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 07-09-2010

Ματαιότητα

Eίναι φορές που κρύβομαι από την ίδια τη ζωή…
Γράφω για σένα αυτά που δεν τολμώ να πω
καθώς σκέφτομαι το βλέμμα των ματιών σου ,
τις φλέβες των χεριών σου, τις στάλες των χειλιών σου…
Να μη τολμώ να σου πω τι συμβαίνει μέσα μου…
Μια συμφορά είναι η ζωή δίχως άκρη, δίχως γυρισμό
Τα λόγια μιας πληγής που δεν ξεχνιέται…
Πόσο καιρό προσπαθώ να τρέξω μακριά σου… μάταια!
Σε ζητώ με όλο μου το είναι..μάτια, ψυχή, κορμί, αφή
σε λάθος δρόμους… τη ζωή αφήνω πίσω μου
Αφήνω να μ’ αφήσει… και δεν αντέχω άλλη μοναξιά
να γέρνει στο κατώφλι μου..
Την αγγίζω …τη μισώ ,αλλά την αγκαλιάζω
Και αρνούμαι να μεγαλώσω… δε θέλω να μεγαλώσω
Οι στιγμές που μου χάρισες αξίζουν την ανάσα μου…
Με έκαναν να ζω..δε μετανιώνω
Στις στιγμές αυτές είναι γραμμένη η ζωή μου
Μια ζωή που δεν έζησα, που έζησαν για μένα άλλοι
Και εξακολουθούν να ζωγραφίζουν τους χάρτες της
σε απάτητους δρόμους , σε άθλια μονοπάτια
Και εγώ απ’ όλους κρύβομαι… είμαι στο μάταιο…
Και αυτή η ματαιότητα..έρωτας βαρύς
Με ρίχνει σε γκρεμούς , δίχως αύριο…
Και ρίχνομαι όλο πιο βαθειά στον έρωτα σου
Κι ας ξέρω πως θα με εκδικηθείς…
Και ολοένα σε ερωτεύομαι …γι’ αυτό
μη με κοιτάς, μη με ακούς… μόνο νιώσε με…

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 07-09-2010

Όνειρο στο μηδέν


Αριθμοί κυβερνούν τη ζωή μου
504…336…όνειρο στο μηδέν
Είναι πικρή η προσμονή
Αν είναι η αγάπη δυνατή
μόνο οι αριθμοί θα αποδείξουν…

Ένας μήνας απώλειας
Δυο …τρεις… έξι … οχτώ
Κάθε μέρα που περνώ
Σε θέλω σε αναζητώ
εξήντα φορές το λεπτό

Κάθε ώρα, κάθε μέρα
Κάτι… ελπίζω… περιμένω
Θέλω..μα δεν επιμένω
……………να είσαι εδώ
Τι αδιέξοδο κι αυτό…

Κάθε στιγμή ,κάθε φορά
Μια αλήθεια με κοιτά
βαθειά μέσα στα μάτια
Με ρωτά:
«πόσο ακόμα;»

Και η ψυχή της απαντά:
«…………
για πάντα ή ποτέ!»

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 04-09-2010

Γενέθλια


Θέλω να ξαναγεννηθώ μαζί σου
Να μην υπήρχα πριν
Tabula rasa η ψυχή μου να ήταν
Άγραφο χαρτί
Δίχως τίτλο, δίχως μουσική
Μα είναι όλα αλλιώς
Δεν ξέρω αν υπάρχει γυρισμός
Χαρούμενο τραγούδι γενεθλίων
Θέλω να σου πω
Μα μέρες τώρα
Ψάχνω για να βρω
Στίχους να ταιριάζουν
Και δεν μπορώ
Λόγια δεν έχω
Μου τα κλέβει η στιγμή
Έρχεται η θλίψη
κι άντε πάλι απ’ την αρχή
Θα θελα θεός να ήμουν
για μια μέρα μοναχά
Για να κάνω ότι μπορούσα
Να πετούσαμε ψηλά
Είμαι όμως μια αλήθεια
Που δεν θέλει παραμύθια
μου τελεύσανε κι αυτά…

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 28-08-2010

Πινελιές αναμνήσεων


Μικρά μπουμπούκια τα λόγια μας, σαν μας έβρισκε το ξημέρωμα
Ροδοπέταλα στρωμένο το κρεβάτι του μυαλού μου
Στιγμές σαν όνειρο, σαν δροσερό νεράκι της πηγής
Σ’ αισθάνομαι σαν τ’ αεράκι που αφήνει σημάδια στο πέρασμα του
Πολύχρωμες πεταλούδες τα χαμόγελα σου στολίζουν τη μέρα μου
Η τρυφερή σου καρδιά με κάνει να πετάω πιο ψηλά στα σύννεφα
Ξαπλώνω να ηρεμήσω πάνω στο φεγγάρι που μου χάρισες
Τα’ άστρα χορεύουν γύρω μου, στο σκοπό του τραγουδιού σου
Κλείνω τα μάτια ,είμαι στην αγκαλιά σου μαγεμένη
Κρατάς τον ήλιο και φωτίζεις τον κόσμο μου
Λαμπρό ουράνιο τόξο κατεβαίνεις να στεγνώσεις με τα φιλιά σου
τα δάκρυα του πόνου που πλημμυρίζουν τα μάτια μου
Στέκεις ακίνητος ,αλλάζοντας απλές αποχρώσεις που μ’ αρέσουν,
μέχρι να δεις το χαμόγελο πάλι στα χείλη μου…
Και σου τραγουδώ… πόσο σ’ αγαπώ
Μένω να κοιτώ τον πίνακα που ζωγράφισα απόψε με τις αναμνήσεις μας

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 22-08-2010

Μυστικό μήνυμα


Το ξέρεις πως μπορώ
Κοντά σου να σταθώ
κι ας είμαι μακριά
στη νύχτα δεν μετρά
απόσταση καμιά

Το ξέρεις πως μπορώ
με μια σου λέξη να χαθώ
κι ας είσαι μακριά
Πες μου ένα γεια
Να νοιώσω …είσαι καλά;

Το ξέρεις πως μπορώ
να σβήσω τον καιρό
αν φύγεις μακριά
στη μέρα δεν μετρά
ένα λεπτό ούτε σταλιά

Μόνο..............ας μπορούσα…
Hμουν κάποτε...............απούσα
Να είμαι πια...............παρούσα
Ας ήταν................να μπορούσα
Σε σένα
................να γελούσα…

Φωνάζω το όνομα σου...το ακούς;

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 21-08-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου