Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

λες πως αγαπάς…


λες πως αγαπάς…

Σαν το γνωστό παιχνίδι ντόμινο το είδα να εξελίσσεται μπροστά μου τις τελευταίες εβδομάδες στα διάφορα ιστολόγια. Οι φίλοι bloggers, ο ένας μετά τον άλλον προσκλήθηκαν να αποκαλύψουν και να γνωστοποιήσουν δέκα μεγάλες αγάπες τους…
Έτσι ήρθε και η σειρά μου. Σαν ένας κόκκος άμμου στη θάλασσα της blogoοικογένειας θα πρόσθετα τις δικές μου πανομοιότυπες απαντήσεις…
Μετά έκανα την εξής σκέψη: Πάνω σε ποια αγάπη θα αναφερθώ? Σε κάτι έμψυχο ή σε ένα αντικείμενο…σε κάτι άϋλο όπως μια ιδέα ή αξία? Όσο περίεργο και να σας φαίνεται, το βρήκα πολύ δύσκολο να ανταποκριθώ σε αυτό το παιχνίδι…
Πόσο εύκολο θα φάνταζε αν απλά έγραφα: Αγαπημένοι μου φίλοι αγαπώ τα πάντα. Επειδή ό,τι γνωρίζω και όσα μου είναι ακόμα άγνωστα, όσα μπορούν να χαρακτηριστούν καλά ή άσχημα, έπαιξαν το δικό τους σημαντικό ρόλο για να με δημιουργήσουν και να με πλάσουν σε αυτή που είμαι σήμερα…Στο τώρα!
Όμως δεν θα αγνοήσω αυτή την πρόσκληση/πρόκληση και θα σας παρουσιάσω και εγώ τις δικές μουαγάπες…Όσες δηλαδή μπόρεσα να συμπυκνώσω και να περιορίσω σε 10 αριθμητικά στοιχεία.
1.Όπως κάθε αστέρι έχει έναν ήλιο, γύρω από τον οποίο περιστρέφεται, με αυτόν λοιπόν θα ξεκινήσω και εγώ που είναι η μεγαλύτερή μου αγάπη και η προσωπική μου επιτυχία: Ο δικός μου μικρός ήλιος, ένα κομμάτι από τη δική μου αστρική ύλη και  πλέον το κέντρο του δικού μου κόσμου. Τουλάχιστον όσο είναι ακόμα νεοφώτιστος και μέχρι να αναπτυχθεί για να αποκτήσει τον δικό του γαλαξία.

2.  Αγαπώ το σκοτάδι. Αυτό νομίζω πως είναι ο φυσικός χώρος μου. Μέσα στο εβένινο πέπλο εγώ τα βλέπω πιο φωτεινά…πιο καθαρά. Οι ήχοι άλλοτε οξύνονται και άλλοτε απορροφώνται ανάλογα με τις δικές μου επιθυμίες. Αισθάνομαι πως λειτουργώ καλύτερα τη νύχτα… ;)
3. Λατρεύω τη μουσική. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτήν, επειδή και ίδια η ζωή είναι μουσική. Είναι πνοή, είναι φως…είναι συναισθήματα. Νοιώθω να αλλάζω με τη μουσική…να μεταφέρομαι αλλού, να ταξιδεύω!
4. Αγαπώ τις ταινίες. Αν και βλέπω σχεδόν όλα τα είδη έχω διαπιστώσει πως προτιμώ αυτές που έχουν δράση, αίμα, μυστήριο και αγωνία. :roll: Βέβαια δεν λέω ποτέ όχι σε κωμωδία ή σε δράμα!
5. Επόμενη αγάπη είναι τοδιάβασμα. Θεωρώ πως είναι χάρισμα να διαβάζει κανείς. Συχνά σκέφτομαι πόσο άτυχοι ήσαν εκείνοι που δεν έμαθαν ποτέ να διαβάζουν. Το διάβασμα είναι τροφή του μυαλού…απαρχή ενός μαγικού ταξιδιού σε νέους κόσμους και όλα αυτά με μέσο ένα βιβλίο!
6. Μου αρέσει να παίρνω μέρος σε συζητήσεις. Σε εκείνες φυσικά που έχουν κάτι να μου προσφέρουν…σε  εκείνες που θα με βγάλουν κερδισμένη μαθαίνοντας κάτι καινούριο. Το να συναντώ ανθρώπους ευφυείς, με χιούμορ με διαλλακτικότητα και με τη δεινότητα να μεταδίδουν γνώσεις, είναι σαν να βάζεις ένα παιδί σε ζαχαροπλαστείο ή σε παιδότοπο. Η ευχαρίστησή μου είναι έκδηλη! :)
7. Αν και δεν είμαι καθόλου λάτρης υλικών αγαθών, δεν περίμενα ποτέ πως θα δενόμουν τόσο πολύ με τοlaptop μου. Χαχαχαχαχα μάλλον αυτό θα είναι και η “καταστροφή” μου. Η πρώτη καλημέρα το πρωί και η τελευταία καληνύχτα το βράδυ! :P
8. Αγαπώ το blogging. Από τότε που ανακάλυψα τον υπέροχο αυτόν κόσμο δεν θέλω να τον αποχωριστώ… Το σερφάρισμα σε διάφορα ιστολόγια και η διείσδυσή μου σε σκέψεις άλλων, εφόσον μου τον επιτρέπουν, είναι ιδιαίτερα δελεαστική για να ανακαλύψω τον άνθρωπο πίσω από τις λέξεις.
9. Ξετρελαίνομαι για παιχνίδια. Για κάθε είδους παιχνίδια θα έλεγα… Καλά ίσως μπορεί να ακούγεται κάπως αόριστο και περίεργα υποσχόμενο, αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω την παιχνιδιάρικη φύση μου και τη μόνη φορά που αφήνομαι να είμαι ανταγωνιστική με δίψα για τη νίκη. To παιχνίδι που επιδίδομαι, στην παρούσα φάση με πάθος είναι τα διαδικτυακά δαγκώματα! :lol:
10. Τελευταία και αν όχι έσχατη στις προτιμήσεις είναι η αγάπη που τρέφω για την ειλικρίνεια και την αλήθεια. Μπορεί να λένε πως η ειλικρίνεια/αλήθεια είναι σκληρή μα την προτιμώ χίλιες φορές από κάθε σαν χρυσωμένο χάπι, ψέμα. Χαίρομαι και ευγνωμονώ όσους λένε αλήθειες και είναι ευθείς, αλλά φυσικά και εγώ προσπαθώ να μην ξεφεύγω από το ίδιο μονοπάτι που έχω επιλέξει…!
Αγαπημένη μου Ερατώ και λοιποί αναγνώστες/φίλοι της αστροφεγγιάς ελπίζω να μην σας κούρασα με το παραπάνω λογύδριό μου, αντίθετα να στάθηκα στο ύψος των περιστάσεων και να έφερα εις πέρας την “αποστολή” αυτή! χαχαχαχαχαχα ;)
Η πρόσκληση σε νέους υποψήφιους παίχτες είναι ανοικτή…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου