Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΣΤΑ 2 ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ , ΑΚΟΜΑ Σ' ΑΓΑΠΩ....Κ.Α,


Στα μάτια τα ψιχαλιστά"




"Στα μάτια τα ψιχαλιστά"
Ποίηση: Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
Μουσική: Μανώλης Λιαπάκης
Τραγούδι: Σωκράτης Μάλαμας
Από το cd "Το σκοτεινό τρυγόνι"
Εικόνες -- Παρουσίαση: ΚαΤερίνη

"Στα μάτια τα ψιχαλιστά που 'χει ο έρωτας καρτέρι
πόσο μεθύσι μέθυσα ένας Θεός το ξέρει"

Στα μάτια τα ψιχαλιστά.png

" Στα δυο σου τα χέρια "




Στα δυο σου χέρια

Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης
Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Ερμηνεία: Πόπη Αστεριάδη
Εικόνες - Παρουσίαση: ΚαΤερίνη

Μαζί σου κι εγώ μετρώ τον καιρό,
σπαθί λαμπερό στην καρδιά σου.

Τώρα ο ήλιος ξυπνάει τα πουλιά
μακριά απ' τα δικά μας τα μάτια
ειν' η καρδιά μου κομμάτια
μες τα δυο σου τα χέρια.

Μαζί σου κι εγώ μετρώ τον καιρό
χαμένο αητό μες τ' αστέρια. 

Τώρα ο ήλιος ξυπνάει τα πουλιά
μακριά απ' τα δικά μας τα μάτια
ειν' η καρδιά μου κομμάτια
μες τα δυο σου τα χέρια.

Και τώρα σιγά που ανθίζει η νυχτιά
βυθίσου γλυκά και κοιμήσου.


9.jpg



"Ακόμα σ' αγαπώ"

31 Αυγ 2012



Ακόμα σ' αγαπώ

Μουσική: Μιλτιάδης Πασχαλίδης
Στίχοι: Παυλάκος Θοδωρής
Kιθάρα - Tραγούδι: Ανέστης Κιουρκτσίδης
Εικόνες - Παρουσίαση: ΚαΤερίνη

Τώρα που γρήγορα νυχτώνει
σαν παραμύθι θα στο πω
Ότι αγαπάς δεν τελειώνει
κι 'γω ακόμα σ' αγαπώ
Ότι αγαπάς δε τελειώνει
κι εγώ ακόμα σ' αγαπώ

Τώρα που γρήγορα βραδιάζει
σαν τραγουδάκι θα στο πω
Ότι θυμάσαι δε βουλιάζει
μη με ξεχνάς που σ' αγαπώ
Ότι θυμάσαι δε βουλιάζει
μη με ξεχνάς που σ' αγαπώ

Είναι πολλά που δε τα ξέρεις
ήθελα τόσο να στα πω
Όμως δε θέλω να υποφέρεις
γιατί ακόμα σ' αγαπώ
Όμως δε θέλω να υποφέρεις
γιατί ακόμα σ' αγαπώ


"Πάρε με"

30 Αυγ 2012



Πάρε με

Μουσική: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Στίχοι: Αφροδίτη Μάνου
Ερμηνεία: Ανέστης Κιουρκτσίδης
Εικόνες - Παρουσίαση: ΚαΤερίνη

Σαν δυο φωτάκια βραδινού αεροπλάνου
τα δυο σου μάτια και χαράζουν τον αέρα
η αγκαλιά σου είναι η σκάλα του Μιλάνου
κι εγώ απόψε έχω επίσημη πρεμιέρα

Πάρε με πάρε με μέσα σου να κρυφτώ
σαν να μην έζησα πριν απ' το βράδυ αυτό

Θέλω να δω το πρόσωπο σου ανθισμένο
να με φιλάς όλη τη νύχτα όσο αντέξεις
σαν φλιπεράκι γελαστό ξετρελαμένο
σου δίνω ακόμα μία μπίλια για να παίξεις

Πάρε με πάρε με μέσα σου να κρυφτώ
σαν να μην έζησα πριν απ' το βράδυ αυτό

Κι ύστερα ξάπλωσε κοντά μου και κοιμήσου
εγώ θα πιάσω μια γωνίτσα στο κρεβάτι
όχι πως έχω το κλειδί του παραδείσου
μα σ' αγαπώ κι αυτό νομίζω είναι κάτι

Πάρε με 3.png

"Σύννεφα φέρετε βροχή" Νίκος Ξυλούρης

13 Αυγ 2012




Τη φωνή του αξέχαστου Νίκου Ξυλούρη, συνοδεύουν εικόνες από την προχθεσινή βροχή.

Τραγούδι: Νίκος Ξυλούρης
Εικόνες - Παρουσίαση: ΚαΤερίνη

Σύννεφα πάρτε με μακριά στης θάλασσας τα βάθη
και τον δικό μου τον χαμό κανένας μην τον μάθει

Σύννεφα φέρετε βροχή κι αστροπελέκια νύχτα
και τα δικά μου δάκρυα μέσα στη μπόρα πνίχτα


Νίκος Ξυλούρης.png


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου