Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

DREAM, Aeoliah


  • DREAM, Aeoliah

    Posted: 2011-12-23 01:08:22 UTC+02:00

    dream_aeoliah
    Ανέβηκε από estrella5719. - Δείτε τα πιο πρόσφατα επιλεγμένα μουσικά videos.

    Μουσική για χαλάρωση και ηρεμία.


    ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ
    Σαν άσπρο σύννεφο
    η σκιά σου σκεπάζει τον ὐπνο
    που σ' ένα δυσεύρετο παράδεισο κοιμάμαι'
    μα μες στη φωνή σου λιγώνω
    και δε βλέπω τον ουρανό.



    " ...στον ύπνο οι αισθήσεις μας είναι ελλιπείς, παραπλανητικές, λειτουργούν με σύμβολα, με κωδικούς..."
     "...Είμαστε πλάσματα εφήμερα, πλάσματα παγιδευμένα στο ανεξήγητο, και ο μοναδικός πόθος μας είναι να μάθουμε τι σημαίνει η εφημερότητά μας μέσα στον κόσμο, ποιο είναι αυτό το μεταφυσικό όνειρο που μας οδηγεί σε άλλες αλήθειες..."
                                  Μαρία Λαμπαδαρίδου - Πόθου
                                      Υγρό Φεγγαρόφωτο
  • LOS RECUERDOS DEL CORAZÓN, Amedeo Minghi

    Posted: 2011-12-23 01:10:35 UTC+02:00
                     


    Los recuerdos del corazon_Amedeo Minghi
    Ανέβηκε από estrella5719. - Ανακαλύψτε άλλα μουσικά videos.


    Ένα τραγούδι ρομαντικό, που ερμηνεύει καταπληκτικά,
    ο Amedeo Minghi



    Οι αναμνήσεις της καρδιάς

    Είναι ελπίδα,
    χαμόγελα,
    υποσχέσεις χαράς,
    και όνειρα που ονειρεύτηκα.
    Και το πρώτο χτύπημα
    αγάπη μου, το έκρυψα
    πολύ βαθιά μέσα μου,
    με πάθος και φόβο...
    Και μετά σκέφτηκα 
    να ψάξω μια καρδιά 
    σαν την δική μου...
    Ήρθες εσύ!
    Η βροχή θα σταματήσει,
    Η ομίχλη θα διαλυθεί,
    και ο ήλιος θα ανατείλει.
    Οι αναμνήσεις της καρδιάς μου
    υπάρχουν μέσα μου,
    πετάνε προς εσένα...
    Τι μοναδικό ήταν το φιλί της αγάπης,
    που γεννήθηκε ανάμεσά μας!
    Μπορώ να σε δω κλείνοντας τα μάτια.
    Αν κι εσύ αισθάνεσαι, όπως κι εγώ,
    Η απόσταση μας ενώνει,
    Όλα είναι δυνατά, γιατί είσαι εδώ,
    στην καρδιά μου...
    Οι αναμνήσεις είναι όνειρα και των δυο,
    υπάρχουν εδώ...
    Είναι πιο δυνατές από μας...
    Πιο ζωντανές...

    Απόδοση: Argy57





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου