Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Είναι στιγμές...


Είναι στιγμές...



Στιγμές
Είναι στιγμές που επιστρέφεις στο μυαλό μου
μέσα απ' το χθες να κυριεύεις το παρόν μου
Χωρίς να φταις γίνεσαι λάθος όλο δικό μου
κι οι ενοχές που σ' αγαπώ κάποιες στιγμές
χωρίς να φταις, χωρίς να φταις
Είναι στιγμές που η αλήθεια μοιάζει ψέμα
Είναι στιγμές που δεν μπορώ χωρίς εσένα
Είναι στιγμές που σε ζητώ απεγνωσμένα
Είναι στιγμές
Είναι στιγμές που η αλήθεια μοιάζει ψέμα
μέσα μου δες, είμαι μισός χωρίς εσένα
Μνήμες παλιές σ' αναζητούν απεγνωσμένα
είναι στιγμές, όλη μου η ζωή είναι στιγμές
Είναι στιγμές που ξαναγίνεσαι ανάγκη
ξένες ευχές που καταλήξανε αυταπάτη
και οι πληγές αιμορραγούν και στάζουν δάκρυ
και οι ενοχές που σ' αγαπώ κάποιες στιγμές
χωρίς να φταις, χωρίς να φταις
Είναι στιγμές που η αλήθεια μοιάζει ψέμα
Είναι στιγμές που δεν μπορώ χωρίς εσένα
Είναι στιγμές που σε ζητώ απεγνωσμένα
Είναι στιγμές
Είναι στιγμές που η αλήθεια μοιάζει ψέμα
μέσα μου δες, είμαι μισός χωρίς εσένα
Μνήμες παλιές σ' αναζητούν απεγνωσμένα
είναι στιγμές, όλη μου η ζωή είναι στιγμές

Ξέρω είναι Ρέμος...
Ξέρω δε σου αρέσει...
Αλλά ξέρω επίσης ότι αυτό το τραγούδι λέει όσα νιώθω...
Με εκφράζει τόσο πολύ...
Οπότε...άκουσέ το...

Έχω να ακούσω τόσες μέρες τη φωνή σου...
Σε σκέφτομαι πολύ...
Ειδικά τα βράδια...
και η καρδιά μου χτυπά δυνατά...
και είναι τόσο δύσκολα τα βράδια...
χωρίς τον ήχο της φωνή σου στα αυτιά μου...
χωρίς τον ήχο της αναπνοής σου στα αυτιά μου...

Άραγε περνάς καλά;
Μπορείς να κοιμηθείς τις νύχτες;
Πώς είναι εκεί;
Τι σκέφτεσαι τώρα;
Τι νιώθεις;

Ξέρω πως δεν έχω δικαίωμα να τα σκέφτομαι αυτά...
Αλλά ψυχή μου δεν μπορώ να βάλω λουκέτο στις σκέψεις μου...στα αισθήματά μου...

Μου έλειψε πολύ η παρέα μας...πέρα απ'όλα τα άλλα...
Μου έλειψαν οι κουβέντες μας...
Μου έλειψαν τα αστεία σου...
Τα πειράγματά σου...
Οι βόλτες...

Προσπαθώ να κάνω αυτά που σου έγραψα...αλήθεια προσπαθώ...
(βέβαια το αυτοκίνητο δεν το πήρα ακόμη...έχω διάβασμα Tongue )
Και πρέπει να το εντείνω τώρα...(και δε θέλω να το σκέφτομαι...)
Δεν είναι εύκολο όμως να σε βάλω στο πίσω μέρος του μυαλού μου...
Δεν μπορώ...

Δεν μπορώ...

Είναι κάτι στιγμές...
Που γυρίζεις στο μυαλό μου...
Είναι στιγμές που σε ζητώ έντονα...
Είναι στιγμές που νιώθω πραγματικά μισή...
μου λείπει ένα κομμάτι...
μου λείπεις εσύ...

Εσύ με σκέφτεσαι;
Σου έλειψα άραγε καθόλου;

Γλυκέ μου αυτό που θέλω είναι να είσαι καλά...
Και να περνάς όμορφα...
Και να είσαι χαρούμενος...

Και αν μπορείς μη με ξεχνάς...
Είμαι εδώ...
Και σου χαμογελώ γλυκά...
Είμαι εδώ...
Και γελώ δυνατά...
Με ακούς;;;

Είναι στιγμές που κοιτάζω φωτογραφίες και ταξιδεύω σε αναμνήσεις...
Είναι στιγμές που δακρύζω χωρίς να μπορώ να συγκρατηθώ...
Είναι στιγμές που μου σφίγγεται το στομάχι...
Είναι στιγμές που έχω ένα πόνο στο στήθος...
Είναι στιγμές όπως αυτή...ΤΩΡΑ...

Σε φιλώ...

...Όλη μου η ζωή είναι στιγμές...κοινές μας στιγμές...

Ασπόμαυρες στιγμές...σαν από παλιά ταινία...
Τότε που ήταν όλα πιο όμορφα και πιο ρομαντικά...

India * Mike India Sienna Sienna * Uniform

"...Είναι στιγμές που η αλήθεια μοιάζει ψέμα
μέσα μου δες, είμαι μισή χωρίς εσένα..."

"...I remember brown eyes,
So sad and blue skies..."

"...I won't breathe unless you breathe,
Won't bleed unless you bleed,
Won't be unless you be..."
Έχω φάει κόλλημα και με αυτό το τραγούδι...ξέρεις να διαλέγεις!
7209.jpg
namenlos.jpg
275186-n630425144_6684373_1276111[1].jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου