Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Με το δάκρυ μου...


Με το δάκρυ μου...




Μαρκαδόρος
Έφτασε η μέρα της γιορτής σου
αχ και να μπορούσα να σε δω
να 'μουνα και εγώ εκεί μαζί σου
να κλέψω ένα φιλί σου που τόσο λαχταρώ

Σκέφτηκα να στείλω ένα δώρο
μ' ένα ραβασάκι ερωτικό
έχω φάει όλα τα συρτάρια
που είναι τα ρημάδια
που έχω για στυλό

Κι αν δεν έχω μαρκαδόρο, με το αίμα μου
θα σου γράψω πως μου λείπεις
κι είσαι η έννοια μου

Κι αν δεν έχω μαρκαδόρο με το δάκρυ μου,
υπογράφω τ' όνομα μου την αγάπη μου

Έφτασε η μέρα της γιορτής σου
θέλω να σου στείλω μια ευχή
πες μου τι να γράψω βρε μωρό μου
που όλα τα στυλό μου με έχουν εκδικηθεί...

Κι αν δεν έχω μαρκαδόρο, με το αίμα μου
θα σου γράψω πως μου λείπεις
κι είσαι η έννοια μου

Κι αν δεν έχω μαρκαδόρο με το δάκρυ μου,
υπογράφω τ' όνομα μου την αγάπη μου



Χρόνια σου πολλά γλυκέ μου...

Ό,τι ποθείς στο εύχομαι ολόψυχα να το αποκτήσεις...
Να γίνουν όλα σου τα όνειρα πραγματικότητα...

Να μη στεναχωριέσαι για τίποτα...
Να είσαι πάντα υγιής...
Να κάνεις πάντα αυτό που θέλεις και αυτό που σε ευχαριστεί...

Και πάνω απ'όλα να είσαι πάντα ευτυχισμένος...
και να χαμογελάς δυνατά...για να φωτίζονται τα ζεστά σου μάτια...

Μου λείπεις πολύ ψυχή μου...

Και τι δε θα 'δινα για να ήμουν κοντά σου...
Για να σε έβλεπα...ακόμη και για λίγο...

Αφιερωμένο...

Σε φιλώ γλυκά...

"Μες στης νυχτιάς την σκοτεινιά που λάμπει κάθε αστέρι
Χρόνια πολλά του Φεγγαριού του δίνω να σου φέρει"

"Έφτασε η μέρα της γιορτής σου
αχ και να μπορούσα να σε δω
να 'μουνα και εγώ εκεί μαζί σου
να κλέψω ένα φιλί σου που τόσο λαχταρώ..."


mafalda-with-birthday-cake-coloring-page-source_djs.jpg







Κυριακή, 20 Μαρτίου 2011

Απόψε...



Είναι γιατρός ο έρωτας
Απόψε πάρε με, πάρε με, πάρε με
στην αγκαλιά σου μωρό μου
Απόψε γιάνε με, γιάνε με, γιάνε με
κι όλα δικά σου ακριβό μου

Ειναι γιατρός ο έρωτας, στο λέω να το ξέρεις
που σε γιατρρύει και μετά σε κάνει να υποφέρεις

Απόψε βγάλε με, βγάλε με, βγάλε με
πάνω απ το φράγμα του νόμου
Να ζήσω κάνε με, κάνε με, κάνε με
ότι είχα δει στ' όνειρό μου

Ειναι γιατρός ο έρωτας, στο λέω να το ξέρεις
που σε γιατρεύει και μετά σε κάνει να υποφέρεις

Απόψε κέρνα με, κέρνα με, κέρνα με
την παραζάλη του δύτη
Απόψε γιάνε με, γιανε με, γιάνε με
θεά μου εσύ Αφροδίτη

Ειναι γιατρός ο έρωτας, στο λέω να το ξέρεις
που σε γιατρεύει και μετά σε κάνει να υποφέρεις


Απλά κάτι υπέροχο...
Απλά ένα όνειρο...
Απλά κάτι μαγικό...
Απλά κάτι ανεκπλήρωτο...
Απλά μια άλλη ζωή...
Απλά μια άλλη όμορφη ζωή...

Μια ζωή που της κλέψαμε μερικές στιγμές...
τόσο λίγες στιγμές...
σαν να μη μας ανήκει...
σαν να μην είναι δική μας...
Τόσο όμορφες στιγμές...
τόσο γλυκές στιγμές...
τόσο τρυφερές στιγμές...
τις θυμάσαι;

εγώ τις θυμάμαι...μία προς μία...
πως να τις ξεχάσω άλλωστε...

Λυπάμαι τόσο πολύ...
Γιατί να είναι τόσο δύσκολο...
Γιατί να σε αναζητώ συνέχεια...
Γιατί να αποζητώ τη φωνή σου...

Άραγε εσύ αισθάνεσαι κάτι από αυτά που νιώθω εγώ...

Μιλούσαμε κάθε μέρα...κάθε βράδυ...
και τώρα...

Δε σου λείπει αυτό;
Πως γίνεται να μη σου λείπει...

Κι έχει περάσει μόνο 1 μήνας και κάτι...
Και δε θέλω να με ξεχάσεις...
Και δεν πρόκειται να σε ξεχάσω...

Ας ταξιδέψουμε λοιπόν λιγάκι με το νου μας...
Εγώ δε θα πάω πολύ μακριά...
θα πάω σε μια πόλη λίγο πιο βόρια από εδώ που είμαι...
όχι πολύ μακριά...

Ας ζήσουμε τουλάχιστον αυτό που θέλουμε στα όνειρά μας...

Απόψε λοιπόν που έχει πανσέληνο...
Απόψε που είναι ανοιχτοί οι ουρανοί για τις ευχές μας...
Απόψε εύχομαι και παρακαλώ...
Απόψε έλα...
Και θα έρθω κι εγώ...στο υπόσχομαι...αρκεί να το θέλεις...

Οπότε...
"Απόψε πάρε με, πάρε με, πάρε με
στην αγκαλιά σου μωρό μου
Απόψε γιάνε με, γιάνε με, γιάνε με
κι όλα δικά σου ακριβό μου..."

Απλά αφιερωμένο...

Σε φιλώ...

"Απόψε βγάλε με, βγάλε με, βγάλε με
πάνω απ το φράγμα του νόμου
Να ζήσω κάνε με, κάνε με, κάνε με
ότι είχα δει στ' όνειρό μου..."

Υ.Γ.Σε βλέπω συνέχεια στον ύπνο μου τελευταία...και είναι τόσο όμορφα τα όνειρά μου...τόσο όμορφα...
και νιώθω μια γλύκα  τέτοια στον ύπνο μου...που με κάνει να μη θέλω να ξυπνήσω...
Δε θέλω να ξυπνήσω...

Υ.Γ.2 Ελπίζω εσύ να μπόρεσες να δεις αυτό το υπέροχο φεγγάρι γιατί εδώ μας έφαγε η βροχή και η συννεφιά...Ε ταιριάζει και με την ψυχολογία μου αυτός ο καιρός...
ούτε για μια στιγμή δεν ξεμύτισε το φεγγαράκι...έτσι να μου κάνει λίγο τη χάρη να το δω...

Μέλι * Οσμή * Ύμνος *
Λάμα * Ερμής * Ίσκιος * Πέτρος * Ερμής * Ίσκιος * Σοφός






Πέμπτη, 17

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου